Pár slov o technice v roce 2008:
2008-05 / Tavení pístů trápí více aut
Tavení pístů vznětových motorů v následku příliš vysokých otáček při vysokém zatížení (jízda po dálnici) postihuje nejčastěji terénní či SUV automobily a také dodávkové vozy. Podrobně jsme se mu už věnovali u modelů Chevrolet Captiva...
2008-03 / Jaký doopravdy motor 1,8T 20V ve škodovce byl?
Není to dávno, co se všude (nás nevyjímaje) živě diskutovalo o spolehlivosti a odolnosti motorů koncernu Volkswagen. Z jejich bohaté palety však vždy zářil jeden, který byl a dodnes je pro většinu tuzemských řidičů synonymem pro bezbřehou...
2008-02 / Jak s pohonem 4x4, aby se "nerozsypal"?
Někteří řidiči používají prvky technické výbavy vozu, když to situace vyžaduje. Mlhovkami proto svítí jen za mlhy a pohon všech kol řadí, když jedna náprava k jízdě nestačí. Jiní tyto věci zapínají proto, že je ve voze mají a jsou na to...
2008-01 / Samočinné vypínání motoru? Nic nového.
Vozy BMW, které v průběhu roku 2007 dostaly balík technických změn Efficient Dynamics, jsou kromě jiného vybaveny funkcí samočinného vypínání motoru při stání na křižovatce.
1. 1. 2008 – Jakmile řidič vyřadí na neutrál a pustí...