I. / 2002 až 2010 (facelift 2006)



Touareg, kterým Volkswagen vstoupil mezi luxusní SUV, je jistě technicky impozantní. Kupující ojetiny by však měl vědět, že astronomické servisní náklady vrcholných verzí nepoklesly s cenou ojetin. Když už chcete vzbudit závist sousedů, zvažujte spíše spolehlivější základní verze s ocelovým odpružením.
+
● velmi precizní dílenské zpracování
● kvalitní materiály uvnitř
● vyspělá technika a moderní prvky výbavy
● špičkový podvozek umožňující jízdu jak v terénu, tak na dálnici
● velmi dobrá standardní i příplatková výbava
● výkonné motory s vysokým točivým momentem a skvělou pružností (V10 TDI)
● vysoká pasívní bezpečnost
● dobrá image
● schopnost táhnout až 3,5tunový přívěs
–
● riziko velmi drahých oprav pneumatického podvozku (to platí obecně pro vzduchové pérování)
● vysoké provozní náklady
● náročnost oprav
● nesmyslné použití prostorově úsporného motoru VR6 se špatným tahem a vysokou spotřebou
● drahé náhradní díly (absence druhovýroby)
● vysoká spotřeba hlavně zážehových motorů (V8)
● horší manévrovatelost (parkovací senzory pouze volitelně)
● nedotáčivost v ostrých krátkých zatáčkách
● vysoké ceny ojetin
● velký zájem zlodějů
Volkswagen Touareg I podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
4.2 Jaké jsou diesely?
6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?
7. Model v číslech a faktech …
8. Takhle s ním šel čas ...
Svolávací akce Volkswagenu Touareg (7L)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Touaregu I?
Diskusní téma: VW TOUAREG
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.