VI. / 2017 ... 

 

 + 

● vnitřní prostor, dost místa už i vzadu

● lehké a přesné ovládání

 prostorný a kvalitně zpracovaný interiér

● velká, dobře tvarovaná a celkově pohodlná sedadla

 uvnitř vozu nízká hladina zvuku

 bohatá příplatková výbava

● perfektní řazení

● hbitý a úsporný motor 1,0 TSI

● nízké provozní náklady verze TGI

 

 

 – 

● malá zpětná zrcátka

● odkládací prostory

● dunění tříválce v nízkých otáčkách

● charakteristika motoru 1,0 TSI žádá zvyk

 dojezd s CNG v praxi příliš nepřesvědčí a jízdou na benzín se moc neušetří

● u verze TGI jen pětistupňová převodovka s nepříliš přesným chodem

● citelné zmenšení kufru kvůli nádržím CNG

Volkswagen Polo VI. podrobně:

9. Postřehy, tipy, zajímavosti a další události

  ■ Polo už není třídveřové. 15. 12. 2017 – Šesté provedení pola už není nabízeno ve třídveřovém provedení. Kvůli minimálnímu zájmu o tuto verzi v předchozí generaci padlo za oběť škrtům. Pozitivní je to v tom, že nebude...

Hledáte další info k Polu VI?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 2/2018 (GTI)   ■ Automobil 1/2018 (GTI)   ■ Svět motorů...

3. Srovnávací testy

■ Autotip 26/2019 (s Peugeot 208, Renault Clio a Hyundai i20)   ■ Autotip...

4.1 Test Polo 1,0 TSI (70 kW)

■ Auto7 1/2018  

Diskusní téma: VW POLO VI.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek