IV. / 2001 až 2008 (facelift 2005)



Ač se může zdát, že koupí Volkswagenu Polo jen kupujeme dražší Škodu Fabia, detailnější pohled ukáže, že německý vůz nabízí zákazníkovi přece jen víc, než ten český. Například v rozmanitosti pohonných jednotek, bohatosti jednotlivých výbav nebo v poskytovaném komfortu.
+
● velmi dobré jízdní vlastnosti na všech druzích povrchu
● dobrý komfort odpružení
● velký vnitřní prostor
● kvalitní dílenské zpracování
● tuhá a dobře zpracovaná karosérie
● přesné řazení
● dobrá pozice za volantem
● pohodlná sedadla
● nízký propad hodnoty
● dobrá bezpečnostní výbava
● úsporné vznětové motory
● skvělý přeplňovaný motor 1,8 20V (pouze v GTI)
● přesné a reaktivní řízení
–
● nekultivované a málo výkonné tříválcové motory
● nekultivované diesely s omezeným tahem ve vyšších otáčkách
● velký zájem zlodějů
● drahé originální náhradní díly a značkový servis
● omezená sériová výbava (za většinu je třeba připlácet)
● velmi pomalý nástup brzd ve spojení s motory HTP (mají malý podtlak)
● průměrné zážehové motory (vyjma 1,8 20V Turbo v GTI)
Volkswagen Polo IV podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
4.2 Jaké jsou diesely?
6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?
7. Model v číslech a faktech …
8. Takhle s ním šel čas ...
Svolávací akce Volkswagenu Polo (9N)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Náš test Volkswagenu Polo IV:
2007-09-17 / VW Crosspolo 1,2 (47 kW)
Hledáte další info k Polu IV?
3. Srovnávací testy
Diskusní téma: VW POLO IV.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.