III. (6N) / 1994 až 2001 (facelift 1999)

Polo předchozí generace bylo tak zdařilé, že dokonce přetahovalo zákazníky většímu golfu. Jako jedno z mála malých aut devadesátých let se totiž skutečně svým zpracováním a celkovou robustností vyrovná nárokům i vyšší třídy.

 

 + 

● spolehlivost a kvalita

● velmi dobré dílenské zpracování

● dostatek místa pro cestující

● relativní pohodlí

● nízká spotřeba paliva (1,0 l a diesel)

● malá ztráta hodnoty

● kvalitní nadčasový design

● tuhá karosérie

● vynikající vznětové motory

 

 – 

● vyšší ceny ojetin

● špatný výkon tlumených světlometů (do roku 1999)

● ostrá kontrolka dálkových světel

● hlučnost vznětových motorů (SDI a tříválec 1,4 TDI)

● relativně malý zavazadelník

● nepřesné a velmi málo strmé řízení bez zpětné vazby (verze bez posilovače)

● nekultivované osmiventilové zážehové motory (1,4i, 1,6i) se nerady vytáčejí

● velké diesely hodně zatěžují příď

 

Volkswagen Polo III podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

O vozech Volkswagen existuje mezi českou veřejností povědomí jako o etalonech vzorné kvality. Ve skutečnosti to není moc pravda. Například Golf IV je z hlediska spolehlivosti spíše průměrné auto. Ale malé polo čtvrté generace se skutečně...

4.1 Jaké jsou benzínové motory?

ZÁŽEHOVÉ MOTORY:  řadové čtyřválce  1,05i (33 kW) 1,0i 8V (37 kW) 1,3i 8V (40 kW) 1,3i 8V MPI (55 kW) 1,3i G-Turbo (83 kW) 1,4i 8V (44 kW) 1,4 16V (55 kW) 1,4 16V (74 kW) 1,6i 16V (92 kW)   DOPORUČUJEME: 1,6i 16V GTi (92 kW) ......

4.2 Jaké jsou diesely?

VZNĚTOVÉ MOTORY: řadové čtyřválce  1,7 SDI (44 kW) 1,9 D (47 kW) 1,9 SDI (50 kW) 1,9 TDI (66 kW) 1,9 TDI (81 kW) řadové tříválce  1,4 TDI (55 kW)  

6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?

● opotřebovaný mechanismus řazení ● vůle v řízení (bez posilovače) ● vůle spojkového pedálu (lze seřídit) ● únik chladicí kapaliny ● následně přehřátí motoru a propálení těsnění pod hlavou ● zablokované...

7. Model v číslech a faktech …

Karosérie: tří- nebo pětidveřový hatchback, čtyřdveřový sedan či pětidveřové kombi Motory:  zážehové řadové čtyřválce  1,05i (33 kW), 1,0i 8V (37 kW), 1,3i 8V (40 nebo s MPI 55 kW), 1,3i G-Turbo (83 kW), 1,4i 8V (44 kW), 1,4 16V (55...

8. Takhle s ním šel čas ...

1994: Představení čtvrté generace vozu. Motory 1,05 l (33 kW), 1,3 l (40 kW nebo 55 kW), 1,3 l G-turbo (83 kW), 1,6 l (55 kW) a 1,4 l (35 kW). Později 1,9 D (47 kW). 1995: Motor 1,4 l (44 kW) nahrazuje agregát 1,3 l, verze sedanu Classic se...

Svolávací akce Volkswagenu Polo (6N)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Polu III?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Svět motorů 12/2000 (facelift)   ■ Autotip 2/1999 (facelift)   ■ Svět...

3. Srovnávací testy

■ Auto, motor a sport 7/2000 (GTI ... s Fiat Punto HGT a Renault Clio...

4.1 Test Polo 1,4 (55 kW)

■ Autohit 23/2000   ■ Svět motorů 14/1998 (kombi)    

4.2 Test Polo 1,0 (37 kW)

■ Autohit 10/2000   ■ Autotip 9/1998  

4.3 Test Polo 1,4 TDI (55 kW)

■ Auto, motor a sport 9/2000   ■ Autotip 12/2000  

4.4 Test Polo 1,6i (55 kW)

■ Reflex 6/1998 (kombi)   ■ Svět motorů 27/1995   ■ Automagazín...

4.5 Test Polo 1,9D (47 kW)

■ Autotip 5/1998  

4.6 Test Polo 1,9 SDi (47 kW)

■ Autotip 10/1998 (kombi)  

4.7 Test Polo GTI (1,6 / 92 kW)

■ Autotip 9/2000  

4.8 Test Polo 1,4 16V (74 kW)

■ Autotip 7/1999   ■ Svět motorů 3/1999  

Profil ojetiny

■ Autohit 9/2007   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ 100 testů ojetých vozů...

Diskusní téma: VW POLO III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek