V. (B6/B7) / 2005 až 2014 (facelift 2010)

 

 + 

● kvalitní zpracování

● velmi dobrá antikorozní ochrana

● komfort odpružení

● ergonomie, snadné ovládání, přesné řazení

● pružné benzínové i dieselové motory

● úsporné naftové motory

● velká nádrž paliva (70 l)

● spolehlivý šestistupňový automat

● možnost pohonu 4x4, ten účinný a spolehlivý 

● dobré sedačky

 – 

● značný počet najetých kilometrů

● riziko stočených tachometrů

● choulostivé motory s hrozbou totálního selhání

● příliš měkký podvozek standardních verzí

● u B6 chybí doporučitelný pohon

 

Svolávací akce Volkswagenu Passat (B6 a B7)

2016-03-31 / Nesprávně namontovaná zástrčka u B7 ovlivní chod motoru, řízení i brzd

30. 3. 2016 – Někdy i zdánlivá maličkost může způsobit velký problém. Přesně takovou věc nyní řeší Volkswagen u modelu Passat B7 a B8. Na vině je zástrčka, jež nebyla správně namontována k objímce pojistky centrálního elektrického systému, což může podle zjištění vést k selhání motoru, posilovače...

2016-02-05 / Typu B7 se samy aktivují airbagy

5. 2. 2016 - Výrobci se rádi chlubí bezpečností svých aut, jak se ale často ukazuje, někdy právě bezpečnostní prvky mohou samy způsobit vážná zranění posádce a nehodu automobilu. Takový problém nyní řeší Volkswagen u passatu. V sousedním Německu přišli na to, že v krytu ovládacího modulu...

2015-03-04 / Benzínovým verzím uniká palivo

4. 3. 2015 – Volkswageny s motorem 1,8 a 2,0 TFSI mají problém. Podle zjištění u těchto motorizací v modelech Golf, Beetle (včetně Cabria), Jetta a Passat (B7) může palivovým vedením unikat palivo. V některých případech vinou toho...

2014-04-10 / Uniká olej z převodovky

10. 4. 2014 - Německý automobilový koncern Volkswagen vyzval obchodní zástupce ve Spojených státech, aby dočasně zastavili prodej některých jeho vozů kvůli možným problémům s únikem oleje z převodovky. Možné potíže se týkají přibližně 25 tisíc modelů Jetta, Passat a Beetle s...

Dlouhodobý test Volkswagenu Passat B6/B7:

2008 / VW Passat 2,0 TDI (125 kW) DPF DSG ... ujeto 101.722 km

Drobné vrozené vady, nepříznivé diagnózy a nefalšované kazy jsou příčiny, proč se z bestselleru střední třídy stal věčný pacient. Těmito nekompromisními slovy začíná shrnutí dlouhodobého testu...

Hledáte další info k Passatu B6 a B7?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autohit 8/2012 (Alltrack)   ■ Autocar 3/2011 (kombi)   ■ Autohit...

3. Srovnávací testy

■ Autocar 3/2012 (s Kia Optima, Ford Mondeo a Škoda Superb)   ■ Svět motorů...

4.1 Test Passat 2,0 TDI (103 kW)

■ Autocar 6/2011 (kombi B7)   ■ Autohit 3/2011 (kombi B7)   ■ Off-road...

4.2 Test Passat 1,4 TSI (90 kW)

■ Autocar 4/2011  

4.3 Test Passat 1,8 TSI (118 kW)

■ Autohit 10/2011 (kombi B7)  

4.4 Test Passat 1,4 EcoFuel (110 kW)

■ Autohit 11/2012 (kombi)  

4.5 Test Passat 2,0 TDI (125 kW)

■ Autohit 2/2013 (kombi)   ■ Autotip 21/2008 (kombi ... dlouhodobý na 100.000...

4.6 Test Passat R36 (3,6 / 220 kW)

■ Autohit 19/2008   ■ Autocar 29/2008   ■ Auto-moto speciál...

4.7 Test Passat 2,0 TDI (176 kW)

■ 4x4 Automagazín 1/2015 (kombi)  

4.8 Test Passat 1,9 TDI (77 kW)

■ Autotip 2/2008   ■ Carauto 6/2008 (B6)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 1/2021 (B7)   ■ Ojetiny Světa motorů...

Diskusní téma: VW PASSAT B6 a B7

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek