III. (B3 a B4) / 1988 až 1996 (facelift 1993)

Nepřekonatelná prostornost, celková solidnost, ale většinou velmi chudá výbava a slabé motory. Takový byl Volkswagen Passat v letech 1988 až 1996. Žádnou parádu s ním neuděláte, silniční souboje nevyhrajete, ale odveze, co potřebujete, a při správné údržbě je i celkem spolehlivě.

 

 + 

● skvělá prostornost

● přebytek místa i na zadních sedačkách

● kvalitní dílenské zpracování

● bezpečné jízdní vlastnosti

● nízká ztráta hodnoty

● mechanická odolnost

● jednoduchá technika – snadné opravy

● až neuvěřitelná úspornost motoru TDI

● dobrá ergonomie

● pohodlné sedačky

 

 – 

● velmi slabé základní motorické varianty se zcela nedostatečnou dynamikou

● sklon vznětových motorů k sebedestruktivnímu chování

● velmi vysoká spotřeba paliva (VR6)

● velmi chudá základní výbava (týká se většiny aut dovezených do ČR)

● aerodynamický hluk

● nesportovní vlastnosti

 

Volkswagen Passat III podrobně:

1. Jak je spolehlivý?

Passat třetí generace (B3) byl pro značku přelomový, s odstupem času možno říct, že i přes jisté nedostatky se velice povedl. Tolik místa na zadních sedačkách cestující v jiném podobném voze nenajdou. Interiér je nejen prostorný, ale i...

4.1 Jaké jsou benzínové motory?

ZÁŽEHOVÉ MOTORY: řadové čtyřválce 1,8i (55 nebo 66 kW) 2,0i (85 kW) 2,0i 16V (100 kW) 1,8 kompresor G60 (118 kW) vidlicový šestiválec s velmi těsným sevřením řad válců 2,8i VR6 (128 kW)   NEDOPORUČUJEME: 2,8i VR6 (128 kW) ... zážehový...

4.2 Jaké jsou diesely?

VZNĚTOVÉ MOTORY: řadové čtyřválce atmosférické 1,9D (50 kW) vznětové řadové čtyřválce přeplňované 1,6 TD (58 kW) 1,9 TD (55 kW) 1,9 TDI (66 kW)   DOPORUČUJEME: 1,9 TDI (66 kW) ... přeplňovaný vznětový řadový čtyřválec, osmiventilový rozvod...

6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?

● přetržený rozvodový řemen (diesel) ● uvolněný spoj spodní řemenice rozvodů s klikovou hřídelí (diesel) ... následně posunuté časování vstřikovacího čerpadla s následkem obtížných startů (diesel) nebo také protočení řemenice a...

7. Model v číslech a faktech …

Karosérie: čtyřdveřový sedan a pětidveřové kombi.  Motory:  zážehové řadové čtyřválce  1,8i (55 nebo 66  kW), 2,0i (85 kW), 2,0i 16V (100 kW), 1,8 kompresor G60 (118 kW) vidlicový šestiválec s velmi těsným sevřením řad...

8. Takhle s ním šel čas ...

1988: Představení passatu třetí generace, motor uložen příčně, karosérie sedan či kombi Variant. Motory 1,6 TD, 1,8i a 2,0i. 1989: Motor 2,0i 16V, motor 1,8 G60 přeplňovaný spirálním kompresorem. Atmosférický diesel 1,9D. 1991: Turbodiesel 1,9TD a...

Svolávací akce Volkswagenu Passat B3 a B4

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

 

 

Hledáte další info k Passatu B3 a B4?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Automobil 7/1988 (B3)  

4.1 Test Passat 1,9 TD (55 kW)

■ Svět motorů 14/1994 (kombi)   ■ Svět motorů 1/1994 (kombi)  

4.2 Test Passat 1,8i (55 kW)

■ Svět motorů 4/1994 (kombi)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ 100 testů ojetých vozů 2003   ■ Autohit...

Diskusní téma: VW PASSAT B3 / B4

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek