VII. (A7) / 2012 až 2019 (facelift 2017)

 

 + 

● odhlučnění interiéru

● variabilita zavazadlového prostoru (hatch)

● přehledné rozmístění ovládacích prvků

● velmi slušné jízdní vlastnosti

● prostorný interiér a zavazadelník (kombi)

● dostatečná dynamika motoru 1,5 TSI

 

 – 

● vyšší pořizovací cena

● dražší příplatky výbavy

● méně strmé řízení

● vysoká průměrná spotřeba u 1,5 TSI

● výhradně dotykové ovládání multimédií

 

Volkswagen Golf VII. podrobně:

9. Postřehy, tipy, zajímavosti a další události

■ e-Golf ekologickým autem roku v Česku. 5. 1. 2018 – V rámci ankety Auto roku v České republice 2018 ocenila odborná porota také další počiny v automobilovém odvětví – mimo jiné vyhlásila Ekologické auto roku. Tím...

Svolávací akce Volkswagenu Golf (A7)

2017-07-10 / Špatné informace na pneumatikách

10. 7. 2017 – Nálepky se zavádějícími informacemi pro uživatele jsou příčinou svolávací akce populárního Volkswagenu Golf. Na vozidlech vyrobených v období mezi 26. zářím 2016 a 21. dubnem 2017 je podle zjištění výrobce uveden na informačních štítcích nesprávný předepsaný tlak...

2015-06-12 / Praská ložisko u kola

12. 6. 2015 – Volkswageny bývají označovány za etalony německé kvality a preciznosti. Ale i u nich platí, že jsou to jen stroje, které se mohou někdy pokazit. Závada, kvůli níž musejí dva modely Volkswagenu – Golf a Passat – nyní do servisu k opravě, je sice do určité míry...

2015-03-04 / Benzínovým verzím uniká palivo

4. 3. 2015 – Volkswageny s motorem 1,8 a 2,0 TFSI mají problém. Podle zjištění u těchto motorizací v modelech Golf, Beetle (včetně Cabria), Jetta a Passat (B7) může palivovým vedením unikat palivo. V některých případech vinou toho...

Náš test Volkswagenu Golf VII.

2013-03-07 / VW Golf 1,2 TSI (63 kW)

179 km/h, 11,9 s, 4,9 l/100 km. Sedmička s titulem. A ne jedním ... V čase, kdy jsme si poprvé nový golf odzkoušeli, nebyl ještě takovým šampiónem, jakým je v současnosti. Zdobí ho teď například titul Auta roku v ČR a Evropského...

Dlouhodobý test Volkswagenu Golf VII:

2015 / VW Golf 1,6 TDI (77 kW) ... ujeto 9.000 km

Sedmá generace německého bestselleru se těší neutuchajícímu zájmu koupěchtivého publika na celém světě. Pro účely zevrubného průzkumu padla volba na pětidveřový hatchback vybavený základním stopětikoňovým turbodieselem, který spolupracuje s manuální...

Hledáte další info ke Golfu VII?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Svět motorů 46/2016 (facelift)   ■ Automobil...

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 15/2017 (sport a elektro)   ■ Automobil...

3. Srovnávací testy

■ Automobil 6/2018 (GTI s předešlými generacemi GTI)   ■ Motor 5/2017 (kombi R...

4.01 Test Golf 2,0 TDI (110 kW)

■ Svět motorů 12/2017   ■ Auto7 8/2016 (kombi Alltrack)  

4.02 Test Golf R (2,0T / 221 kW)

■ Svět motorů 1/2016  

4.03 Test Golf GTE (1,4T /110 kW) ... plug-in

■ Svět motorů 15/2016   ■ Autotip 7/2016  

4.04 Test Golf 1,2 TSI (77 kW)

■ Auto-moto speciál 6/2012  

4.05 Test Golf 1,4 TSI (90 kW)

■ Testy na 100 000 km - Autotip 2016  

4.06 Test Golf GTI Clubsport (2,0 / 213 kW)

■ Automobil 5/2019 (GTI TCR)   ■ Auto7 12/2016  

4.07 Test e-Golf

■ Autotip 23/2017 (100 kW)   ■ Grand auto 11/2017 (100...

4.08 Test Golf R 2,0 TSI (228 kW)

■ Auto7 10/2017  

4.09 Test Golf 1,5 TSI (110 kW)

■ Autotip 22/2017 (kombi)  

4.10 Test Golf R (2,0 / 199 kW)

■ Autocar 5/2012  

4.11 Test Golf 1,4 TSI (118 kW)

■ Autohit 21/2011 (Cabriolet)  

4.12 Test Golf GTI (2,0 / 173 kW)

■ Autohit 8/2012  

4.13 Test Golf 1,6 TDI (77 kW)

■ Autohit 23/2013 (kombi)   ■ Autohit 25/2012  

4.14 Test Golf 1,2 TSI (63 kW)

■ Autohit 6/2013  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2018   ■ Autotip 16/2016  

Diskusní téma: VW GOLF VII.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek