III. (A3) / 1992 až 1998



Volkswagen představil třetí generaci modelu Golf v roce 1991. V Německu zaznamenal výrazný prodejní úspěch, pro Čechy však byl příliš drahý. Významnou roli v Česku hrál proto vůz až mnohem později.
+
● dlouhá životnost
● dobré dílenské zpracování
● příjemně přesné řízení s posilovačem
● účinné brzdy (zejména od roku 1996)
● vynikající vznětové motory
● široká nabídka variant
● tuhá karosérie
● dobré jízdní vlastnosti
● velmi účinné topení
● dobrá ergonomie
● snadná opravitelnost
● dostatek náhradních dílů
● pomalý pokles hodnoty
● odolné podvozky
–
● zážehové motory s nízkými výkony (vyjma GTI a VR6)
● vysoká spotřeba a hrubým chod zážehových agregátů
● příliš tenká a měkká opěradla předních sedaček
● vysoké ceny ojetin (zejména diesel)
● nevalná dynamika (diesel a motory od verzí 1,4i do 1,8i)
● drahý značkový servis
● vysoké povinné ručení vzhledem k výkonu (vznětové motory a VR6)
Volkswagen Golf III podrobně:
1. Jak je spolehlivý?
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
4.2 Jaké jsou diesely?
6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?
7. Model v číslech a faktech …
8. Takhle s ním šel čas ...
Svolávací akce Volkswagenu Golf (A3)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Dlouhodobý test VW Golf III:
1994 / VW Golf 1,8i (55 kW) ... ujeto 100.000 km
Hledáte další info ke Golfu III?
Diskusní téma: VW GOLF III.
Datum: 18.09.2016
Titulek: Golf III
Golf III, r.v.1997. Při jízdě uslyším tupé cvaknutí, okamžitě zhasne motor, rozsvítí se samozřejmě kontrolky a je konec. :-) Pokud chci ihned nastartovat, nelze, po pár minutách normálně nastartuji a frčím. Nemá někdo tušení, co by mohlo zlobit? Čím by se tohle stávalo? Díky :-)