I. / 2008 až 2017 (facelift 2012)

 

 + 

● majestátní vzhled vozu

● kvalitní interiér

● široká nabídka motorů včetně atmosférické V6

● bohatá výbava většiny modelů

● slušná z§statková hodnota

● nízká cena některých náhradních dílů

 

 – 

● vyšší ceny 

● fádní interiér

● gumové řazení

● nudný projev vozu

● problematické a nekultivované diesely TDI-PD

● vysoké riziko krádeže

● dražší unikátní karosářské díly

● sedmistupňové DSG je náchylné k závadám

● značný nájezd většiny ojetin

Hledáte další info k CC?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autohit 5/2012 (facelift)   ■ Svět motorů...

3. Srovnávací testy

■ Autotip 9/2008 (s Jaguar XF a Mercedes CLS)  

4.1 Test CC 2,0 TDI (125 kW)

■ Autocar 8/2012   ■ Svět motorů 14/2012   ■ Autohit 23/2010  

4.2 Test CC 1,8 TSI (118 kW)

■ Autohit 10/2012   ■ Autocar 28/2008   ■ Autocar 26/2008  

4.3 Test CC 2,0 TDI (103 kW)

■ Auto-moto speciál 3/2009   ■ Autocar 33/2008   ■ Autotip...

4.4 Test CC 3,6 V6 (221 kW)

■ Autocar 38/2008   ■ Carauto 19/2008  

Profil ojetiny

■ Autotip 2/2018  

Diskusní téma: VOLKSWAGEN (PASSAT) CC

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek