IV. / 2013 až 2018 (facelift 2016)

 

 + 

● u hybridu skvělé sladění dvou elektromotorů se spalovacím agregátem

● prostorný interiér

● dobrá ergonomie

● bezdotykové otevírání zavazadlového prostoru bez příplatku

● sedadla jsou pohodlná a široká

● zadní sedačky mají polohovatelná opěradla

 

 – 

● pohon 4x4 nelze užívat trvale

● vysoká spotřeba u hybridu při jízdě na dálnici

● trochu odtažité řízení

● po sklopení zadních opěradel vzniká v zavazadelníku schod

● přední sedačky mají krátké sedáky

 

Svolávací akce Toyoty RAV4 (XA40)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Toyoty RAV4 IV.

2013-03-05 - Jízdní dojmy nové generace

Novinka. Lídr to nebude mít lehké ... Před lety Toyota RAV4 třídu „městských čtyřkolek“ de facto zakládala, dnes musí ale o zákazníky tvrdě bojovat. Čím zaujme čtvrtá generace tohoto japonského modelu potenciální zájemce nejvíc? To jsme jeli zjistit...

Hledáte další info k RAV4 IV?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 4/2016 (facelift)   ■ Autohit 8/2013  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 11/2016 (plug-in s Mitsubishi Outlander)  

4.1 Test RAV4 2,0 Valvematic (112 kW)

■ Svět motorů 31/2016   ■ Autotip 13/2016   ■ Autohit 10/2013  

4.2 Test RAV4 Plug-in Hybrid (2,5 / 145 kW)

■ Motor 1/2018   ■ Svět motorů 9/2016   ■ Autotip 7/2016  

4.3 Test RAV4 2,2 D-4D (110 kW)

■ Autohit 15/2013  

Diskusní téma: TOYOTA RAV4 IV.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek