II. / 2000 až 2005 (facelift 2003)
Druhá generace RAV4 stoprocentně naplňuje smysl kategorie SUV – je vozem pro volný čas. Na jedné straně je ideálním prostředkem do města, když není moc velké, takže se s ním dobře manévruje i ve stísněném provozu, ani moc malé, aby okolní řidiči přestali mít před ním respekt. Dobře si ale vede i za městskými „hradbami“, kde se nezalekne ani náročnějšího terénu.
+
● vcelku příznivá spotřeba paliva
● stálý pohon všech kol pracuje bez prodlevy
● malá síla potřebná na otáčení volantem
● přesné a lehké řazení
● rychle reagující motory (zážehové)
● brzdy relativně s rychlým nástupem
● rozvody poháněny řetězem (zážehové motory)
● spolehlivost a odolnost
● drží si cenu
● dobrá prostupnost terénem
● kultivovaný vznětový motor D-4D
–
● neharmonické odpružení (rázy i na malých nerovnostech)
● mírně vadnoucí brzdy
● sedadla s malým bočním vedením
● hlučná kulisa řazení
● příliš dlouhá řadicí páka (to naopak oceníte v terénu)
● značně vysoké volnoběžné otáčky u nezahřátého zážehového motoru (2000 min-1)
● při ubrání plynu motor pomalu „padá“ z otáček (zážehové motory)
● cena ojetiny
Toyota RAV4 II. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Toyoty RAV4 (XA20)
2015-06-03 / Preventivní kontrola funkčnosti airbagů
2015-05-15 / Zase ty airbagy!
2014-04-12 / Do servisu kvůli sedadlům a řízení
Hledáte další info k RAV4 II?
3. Srovnávací testy
4.1 Test RAV4 2,0 VVT-i DOHC (110 kW)
Diskusní téma: TOYOTA RAV4 II.
Datum: 24.01.2017
Titulek: TOYOTA RAV4 2002
JIŽ DELŠI DOBU ŘEŠIM PROBLEM S TOPENIM. TOPENI TOPI NA PRAVOU. STRANU U SPOLUJEZDCE U ŘIDIČE TOPENI NEFUNGUJE NA NOHY FOUKÁ POUZE STUDENY VZDUCH MA NĚKDO STIMTO ZKUŠENOST DĚKUJI