100 / 1998 až 2007 (facelift 2002)

Model Landcruiser 100 přidal v roce 1998 k vyhlášeným kvalitám předchozího modelu 80 ještě více výkonu a komfortu. Vznikl tak král kategorie terénních vozů, který si až neskutečně drží svou cenu.

 

 + 

● vynikající průchodnost terénem

● tři uzávěrky diferenciálů (do roku 2002)

● hmotnost brzděného přívěsu až 3500 kg

● zavazadlový prostor má působivých 830 litrů (bez třetí řady sedaček)

● odolný a velice silný vznětový motor

● obrovská pružnost vznětového motoru

● velmi vysoký cestovní komfort

● celková kvalita

● ticho uvnitř

● komfortní odpružení

● nízká ztráta hodnoty

● image

 

 – 

● stále vysoké ceny ojetin a drahý servis

● nahrazení uzávěrek elektronickým trakčním systémem (4,7i V8 v roce 2002)

● jen čtyřstupňová automatická převodovka pro TD

● obavy ze životnosti nastavitelného odpružení

● u zážehové V8 verze maximální rychlost elektronicky omezená na 180 km/h

● obliba mezi zloději

 

Toyota LandCruiser 100 podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Modelová řada Landcruiser 80 se stala slavnou především díky přímovstřikovému šestiválcovému turbodieselu 4,2 TD a stálému pohonu všech čtyř kol se třemi uzávěrkami diferenciálů. Vše dohromady zde fungovalo...

Svolávací akce Toyoty LandCruiser 100

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k LC 100?

4.1 Test Land Cruiser 100 4,2 TD (150 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002   ■ Auto, motor a sport 3/2001    

4.2 Test Land Cruiser 4,7 V8 (175 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2004  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 3/2012   ■ 4x4 Automagazín 6/2009   ■ Ojetiny od A do Z...

Diskusní téma: TOYOTA LANDCRUISER 100

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek