VI. / 1994 až 1999
Mezi lidmi si vždy vážíme těch, kteří podávají velké výkony a nepožadují za ně přehnanou odměnu. Totéž platí o sportovních automobilech. Toyota Celica je jedním z mála „sportovců“, jehož provozní náklady nejsou výrazně vyšší než u klasických osobních vozů.
+
● spolehlivost a kvalita
● dynamické tvary
● nízká spotřeba
● solidní podvozek
● brzdy a řízení
● ergonomický a útulný interiér
● rozměrný zavazadlový prostor
● skvělý kontakt s vozovkou
● spolehlivost, kvalita
● výkon dálkových světlometů
● výborné přední sedačky
● dynamický design
● jednoduchá konstrukce (snadné opravy)
● odhlučnění motoru
–
● vyšší ceny ojetin
● horší torzní tuhost karosérie
● špatný výkon tlumených světlometů
● slabý tah motoru 1,8i 16V
● výkon tlumených světlometů
● jen dojezdové rezervní kolo
● často nejasný původ (málo vozů prodaných jako nové v ČR)
● drahé náhradní díly
Toyota Celica VI. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Na druhou stranu je však potřeba říct, že vrcholovým atletem celica není, protože tuto roli ve výrobním programu japonské značky obstarává model Supra, poháněný přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,0 litru. I...
Svolávací akce Toyoty Celica (T200)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Celice VI?
Diskusní téma: TOYOTA CELICA VI.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.