VI. / 1994 až 1999

Mezi lidmi si vždy vážíme těch, kteří podávají velké výkony a nepožadují za ně přehnanou odměnu. Totéž platí o sportovních automobilech. Toyota Celica je jedním z mála „sportovců“, jehož provozní náklady nejsou výrazně vyšší než u klasických osobních vozů.

 

 + 

● spolehlivost a kvalita

● dynamické tvary

● nízká spotřeba

● solidní podvozek

● brzdy a řízení

● ergonomický a útulný interiér

● rozměrný zavazadlový prostor

● skvělý kontakt s vozovkou

● spolehlivost, kvalita

● výkon dálkových světlometů

● výborné přední sedačky

● dynamický design

● jednoduchá konstrukce (snadné opravy)

● odhlučnění motoru

 

 – 

● vyšší ceny ojetin

● horší torzní tuhost karosérie

● špatný výkon tlumených světlometů

● slabý tah motoru 1,8i 16V

● výkon tlumených světlometů

● jen dojezdové rezervní kolo

● často nejasný původ (málo vozů prodaných jako nové v ČR)

● drahé náhradní díly

 

Toyota Celica VI. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Na druhou stranu je však potřeba říct, že vrcholovým atletem celica není, protože tuto roli ve výrobním programu japonské značky obstarává model Supra, poháněný přeplňovaným šestiválcem o objemu 3,0 litru. I...

Svolávací akce Toyoty Celica (T200)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Celice VI?

Profil ojetiny

■ Svět motorů 33/2010   ■ AutoOjetiny 2/2007  

Diskusní téma: TOYOTA CELICA VI.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek