I. / 2005 až 2014 (facelift 2008 a 2012)



Potkaly se u Kolína. Kdo? No, francouzský Citroën a Peugeot s japonskou Toyotou. Nezačaly si tam hrát, ale vyrábět malá městská auta. Jednotlivé vozy – C1, 107 a Aygo jsou technicky shodné a odlišují se hlavně designem. A také cenou, kdy „Francouzi“ byli zaměření spíše ekonomicky, zatímco Japonec jako stylové zboží. To znamená, že Aygo je dnes coby ojetina lépe vybavené než C1 a 107.
+
● litrový tříválec je úsporný a naprosto spolehlivý
● dobrá manévrovatelnost v městském provozu
● velmi nízké provozní i udržovací náklady
● možnost tří- i pětidveřové verze
● dobré jízdní vlastnosti
● vzhledem k vnějším rozměrům velký vnitřní prostor
● účinné brzdy
● dostatek odkládacích prostor
● solidně tuhá karosérie
–
● průsaky vody pod víkem zavazadelníku
● velké plastové spínače na palubce občas popraskají
● malý zavazadlový prostor a obtížně přístupný
● odklápění sedaček u třídveřové verze bez paměti
● absence uzavíratelné schránky před spolujezdcem
● chybí vnitřní cirkulace vzduchu u typů bez klimatizace
● zadní okna nejsou stahovací
● sedačky bez výraznějšího bočního vedení
● nekomfortní jízda s robotizovanou převodovkou
Toyota Aygo I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
2. Jak se v něm žije a co se do něj vejde?
4.0 Jaká je technika?
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
4.2 Jaké jsou diesely?
5. Jak se s ním jezdí?
6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?
7. Model v číslech a faktech ...
8. Takhle s ním šel čas ...
Svolávací akce Toyoty Aygo (AB10)
2015-01-09 / Problémové řízení vozu
2010-02-02 / Zaseklý plynový pedál
Náš test Toyoty Aygo:
2007-11-01 / Toyota Aygo 1,0 12V VVT-i (50 kW)
Hledáte další info k Aygu I?
Diskusní téma: TOYOTA AYGO
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.