II. / 2003 až 2008 (facelift 2006)



Předešlá generace avensisu přinesla kromě nového jména, také jiné tvary a techniku. Nebylo to v konečném výsledku špatné auto, ale co se týče spolehlivosti a jízdních vlastností úrovně předchozí Cariny E nikdy nedosáhlo. Situace se zcela změnila až s příchodem současné generace stejnojmenného modelu. Ten je tradičně nejen spolehlivý, ale poprvé také jízdně zábavný ...
+
● ochota zatáčet
● stabilita v zatáčkách
● vyvážený podvozek (vyjma 2,2 D4-D)
● rychle reagující řízení
● velký vnitřní prostor
● bohatá výbava v sérii
● většina motorů má rozvody poháněny řetězem
● vysoká pasívní bezpečnost
● malý zájem zlodějů
● dynamické i základní zážehové čtyřválce VVT-i
● skvělý motor 2,0 D4-D 16V (pouze 92 kW)
● účinné brzdy
● dobrá ergonomie
● ohleduplnost k životnímu prostředí (systém D-CAT)
● úsporný zážehový dvoulitr s přímým vstřikováním benzínu
● tři typy karosérie
● u lepších verzí atraktivně provedený interiér
● originální rádio umí přehrávat kromě CD také magnetofonové kazety
● klimatizace i v základní verzi sériově
● pohodlná sedadla
–
● vstřikovače Denso nelze opravovat
● řazení vyžadující více síly (hlavně pětistupňové převodovky)
● absence šestiválcového motoru
● pevný zavazadelník u verze sedan
● dražší originální náhradní díly (dvouhmotový setrvačník)
● pomalé padání z otáček (motory 1,6 a 1,8 VVT-i)
● motor 2,4 D4 16V pouze v kombinaci se samočinnou převodovkou
● málo atraktivní
● převážně černý interiér u základní verze
● tepající řízení při jízdě v táhlé zatáčce (EMPS-motory 1,6 a 1,8 VVT-i)
● málo strmý převod u elektromechanického posilovače EMPS
Toyota Avensis II. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Toyoty Avensis (T250)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Avensisu II?
4.1 Test Avensis 2,0 D-4D (85 kW)
Diskusní téma: TOYOTA AVENSIS II.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.