I. / 1988 až 1997

Vitarou neoslníte v lepší společnosti ani neopanujete levý pruh dálnice. Jezdit v terénu však umí a je vzorně nenáročná. Verze s mechanickými předními volnoběžkami produkovaná do roku 1995 je pak téměř vzorem spolehlivosti a nízkých servisních nákladů.

 

 + 

● jednoduchost

● spolehlivost

● příznivé ceny

● mechanická odolnost

● prostupnost terénem při rozumných parametrech na silnici

● nízké servisní náklady

 

 – 

● odskakování zadní nápravy na nerovných vozovkách

● řazení pohonu 4x4 vyžadovalo zastavení (r. v. 1995 až 1997)

● slabé brzdy

● vozy ze španělské produkce (Santana) s nízkou kvalitou, do ČR se oficiálně nedovážely

 

Suzuki Vitara podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Vezměme si třeba rozvodový řemen motoru 1,6 litru, jenž je v ojetých vitarách takřka výhradní pohonnou jednotkou. Zatímco například Opel je schopen u malé corsy předepsat výměnu této klíčové součásti po...

Svolávací akce Suzuki Vitara

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Vitaře?

3. Srovnávací testy

■ Autotip 14/1998 (s LR Freelander, Jeep Wrangler a Toyota RAV4)   ■ Svět motorů...

4.1 Test Vitara 2,0 TD (64 kW)

■ Autotip 10/1998  

4.2 Test Vitara 1,6 (71 kW)

■ Svět motorů 46/1994  

4.3 Test Vitara 2,0 V6 (100 kW)

■ Reflex 6/1998  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 5/2001   ■ Svět motorů 14/1999  

Diskusní téma: SUZUKI VITARA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek