III. / 2017 ... (facelift 2020)

 
 

 + 

● uvnitř dostatek prostoru

● pohon 4x4

● velmi obratný a lehce ovladatelný vůz

● živý atmosférický motor 1,2 DualJet

 

 – 

● jen průměrná sedadla

● horší pozice za volantem

● příliš odlehčené řízení

 

Hledáte další info k Ignisu II?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autotip 1/2017   ■ Automobil 1/2017   ■ Svět motorů 49/2016  

3. Srovnávací testy

■ Katalog SUV - Speciál Světa motorů 2017 (s Bentleyem Bentayga)

4.2 Test Ignis 1,2 DualJet Hybrid (61 kW)

■ Technika Světa motorů 2/2020   ■ Svět motorů 32/2020  

Diskusní téma: SUZUKI IGNIS III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek