II. / 1998 až 2005

Vitarou neoslníte v lepší společnosti ani neopanujete levý pruh dálnice. Jezdit v terénu však umí a je vzorně nenáročná. Je téměř vzorem spolehlivosti a nízkých servisních nákladů.

 

 + 

● jednoduchost

● spolehlivost

● příznivé ceny

● mechanická odolnost

● prostupnost terénem při rozumných parametrech na silnici

● nízké servisní náklady

● moderní a úsporný turbodiesel (od roku 2001)

 

 – 

● odskakování zadní nápravy na nerovných vozovkách

● lacině působící interiér (do roku 2003)

● slabé brzdy

● vozy ze španělské produkce (Santana) s nízkou kvalitou - do ČR se oficiálně nedovážely

● absence uzávěrek diferenciálů

 

Suzuki Grand Vitara I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Vezměme si třeba rozvodový řemen motoru 1,6 litru, jenž je v ojetých vitarách takřka výhradní pohonnou jednotkou. Zatímco například Opel je schopen u malé corsy předepsat výměnu této klíčové součásti po...

Svolávací akce Suzuki Grand Vitara II

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Grand Vitaře?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 16/1998  

3. Srovnávací testy

■ Autohit 15/2000 (s Kia Sportage)   ■ Autotip 1/2000 (s Honda HR-V a Toyota...

4.1 Test Grand Vitara 2,0i (94 kW)

■ Off-road 2/2005   ■ Svět motorů 36/2004   ■ Autohit...

4.2 Test Grand Vitara 2,7i (127 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002 (XL-7)   ■ Auto, motor a sport...

4.3 Test Grand Vitara 2,0 TD (80 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2004 (XL-7)   ■ Auto, motor a sport 11/2001  

4.4 Test Grand Vitara 2,0 TD (64 kW)

■ Svět motorů 6/2000   ■ Autotip 24/1999  

4.5 Test Grand Vitara 2,5 V6 (106 kW)

■ Autotip 10/1999   ■ Svět motorů 36/1998  

4.6 Test Grand Vitara 1,6 (69 kW)

■ Svět motorů 50/1999 (3D)   ■ Automobil 9/1999 (3D)  

Profil ojetiny

■ Bazar Auto7 2009   ■ 4x4 Automagazín 4/2009   ■ Autotip 4x4...

Diskusní téma: SUZUKI GRAND VITARA II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek