I. / 1995 až 2002 (facelift 1999)

Japonská značka Suzuki je spojována buď s malým, téměř dvě desetiletí vyráběným swiftem, anebo s lehkými terénními vozy. Model Baleno představoval v roce 1995 vstup značky do kompaktní automobilové třídy vyhrazené v Evropě escortům, astrám a golfům.

 

 + 

● široká škála variant

● živé, výkonné a spolehlivé zážehové motory

● elektronicky stavitelné odpružení SSCS

● kvalitní diesel od Peugeotu

● spolehlivost

● nízké servisní náklady (například se mění jen samotný rozvodový řemen, ne jeho kladky)

 

 – 

● jen průměrné jízdní vlastnosti

● omezená schopnost akcelerace dieselové verze

● vysoký pokles hodnoty

● jen průměrný zavazadelník (kombi)

● odpružení zadní nápravy hůře snáší velké zatížení

 

Co radí náš konzultant?

JAN KUPEC: Pozor na přední poháněnou nápravu a na poměrně drahé originální díly, pokud bychom potřebovali na přední nápravě něco měnit. Zvláště u dieselu. Totéž platí i o poloosách. Měli bychom kontrolovat manžety a homokinetické klouby. Doporučuju také zkontrolovat celkový stav podvozku a tlumičů. A pozor na těsnost motoru, na těsnost turba a vstřikovacího čerpadla u provedení diesel.

 

Suzuki Baleno podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Jako ojeté je baleno vzácným zjevem, protože velkou díru do světa neudělalo. Proti zmíněným konkurentům sice nabízelo zajímavou techniku - třeba šestnáctiventilové motory s celkem vysokými výkony nebo...

Svolávací akce Suzuki Baleno I

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Balenu I?

4.1 Test Baleno 1,9 TD (55 kW)

■ Auto, motor a sport 2/2001 (kombi)   ■ Autohit 20/2000 (kombi)  

4.2 Test Baleno 1,8 (89 kW)

■ Automobil revue 8/1996  

Profil ojetiny

■ Auto7 9/2008   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Reklama aneb Kupte si tohle auto ...

Diskusní téma: SUZUKI BALENO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek