III. / 2007 až 2011

 

 + 

● pohodlné nastupování

● prostor pro čtyři dospělé

● skvělé sportovní sedačky (WRX)

● ticho a klid uvnitř

● přesné řízení se zpětnou vazbou

● vynikající jízdní vlastnosti spojené s pohodlím

● silný a pružný motor s gradací výkonu (WRX)

● poměr jízdní výkony a výbava/cena

 

 – 

● pětistupňová převodovka s nepřesným řazením

● pro sportovní jízdu slabé brzdy

● příliš měkké uložení zadních ramen

● interiér bez měkčených plastů

● elektrický pohon tří oken bez impulzního ovládání

● krátká „pětka“ zvyšuje spotřebu

 

Svolávací akce Subaru Impreza III

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Subaru Impreza III:

2009-09-16 / Subaru Impreza WRX 265 (195 kW)

209 km/h / 6,0 s / 10,4 l/100 km.   Lepší než STi ... Je Peter Solberg vaším řidičským vzorem? A nevěříte tomu, že k rychlému projetí zatáčky jsou nejdůležitější kamenné pružiny? Rádi dráždíte technické i osobnostní limity? Pak je Subaru...

Hledáte další info k Impreze III?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autohit 26/2010 (WRX STi)  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Off-road 10/2007 (MY 2008)  

4.1 Test Impreza 2,0 D (110 kW)

■ Autohit 1/2011 (XV)   ■ Off-road 3/2010 (XV)  

4.3 Test Impreza WRX STi (2,5 / 221 kW)

■ Autohit 6/2011   ■ Autocar 5/2011   ■ Off-road 4/2009  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 27/2014 (WRX STi)   ■ Ojetiny Světa motorů 2013   ■ Auto7 21/2012  

Diskusní téma: SUBARU IMPREZA III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek