II. / 2000 až 2007 (2003 a 2005)

Pohled z okna na zasněženou krajinu i silnice přiměje mnohé motoristy uvažovat o pořízení vozu s pohonem 4x4. Pokud nehodlají akceptovat omezený komfort, horší jízdní vlastnosti a vysokou spotřebu paliva off-roadů, je pro ně japonské subaru často implicitní volbou.

 

 + 

● velmi dobrá trakce

● kultivovaný chod motorů „boxer“

● mechanická odolnost

● vynikající jízdní vlastnosti

● spolehlivost

● dobrá ochrana proti korozi (od roku 1995)

● renomé výrobce

 

 – 

● omezená dynamika základních motorických verzí

● vyšší spotřeba paliva

● absence vznětových motorů

● nevhodnost pohonu na LPG pro přeplňované verze

 

Subaru Impreza II podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Nechme stranou civilní rallyové verze GT, později WRX a STi, jež nejsou věru určeny motoristům sledujícím provozní náklady. Ty sice obě generace imprezy proslavily asi nejvíc, avšak zajímavé jsou i...

Svolávací akce Subaru Impreza II

2015-06-19 / Možné selhání airbagů u spolujezdce

19. 6. 2015 – Další z japonských značek svolává do servisů své modely z minulého desetiletí kvůli možným komplikacím s bezpečnostními vaky od firmy Takata. Jde o Subaru a modely Impreza. Pozvánku na prohlídku a případnou opravu dostanou všechna vozidla vyrobená...

Náš test Subaru Impreza II:

2007-03-03 / Subaru Impreza Kombi 1,5i R (77 kW)

175 km/h / 13,7 s / 7,9 l/100 km.   Zastaralá, ale nejlepší … Rok před nahrazením aktuální generace Subaru Impreza zcela jiným a odlišně koncipovaným modelem přišla posílit její stavy na silnicích základní verze s 1,5litrovým motorem,...

2001-03-25 / Subaru Impreza WRX (160 kW)

230 km/h / 6,2 s / 10,2 l/100 km.   Impreza WRX zůstává kultem ...  Dělá-li někdo něco dlouho, je na nejlepší cestě dotáhnout to k dokonalosti. Nová generace japonského modelu Subaru Impreza je toho dobrým důkazem.   Díky...

Hledáte další info k Impreze II?

3. Srovnávací testy

■ Autohit 9/2007 (se Škodou Octavia a Suzuki Swift)   ■ Auto, motor a sport...

4.2 Test Impreza WRX (2,0 / 160 kW)

■ Auto, motor a sport 6/2001   ■ Svět motorů 11/2001  

4.3 Test Impreza WRX STi (2,0 / 195 kW)

■ Auto, motor a sport 6/2002  

4.4 Test Impreza WRX (2,0 / 165 kW)

■ Autocar 6/2003  

4.5 Test Impreza WRX STi (2,5 / 280 kW)

■  JapanCar 1/2006  

Diskusní téma: SUBARU IMPREZA II.

Datum: 03.09.2022

Vložil: Ladislav Miček

Titulek: Nebrat 1,6 ?

Od r. 2007 vlastním combi 1,6/70 kw. Proč nebrat? Koupil jsem s najetými 36 tis. km, teď má za sebou 140 tis.km. - bez jediné závady. Nejsem závodník, na normální ježdění stačí, v zimě mě na silnici zdržují podstatně silnější stroje. Na normální ježdění vždycky bohatě stačilo. Letos auto zakonzervuji, dobře sloužilo i s prvním majitelem dohromady 20 let a v ČR je už málo k vidění. Koroze mizivá. Třeba někomu za pár desítek let udělá radost...

Přidat nový příspěvek