I. / 1998 až 2007 (facelift 2002)
Neustále rostoucí hustota dopravy přiměla už v osmdesátých letech automobilové konstruktéry zamyslet se nad jejím řešením. Už tehdy se zrodil nápad malého čistě dvoumístného vozidla, které by s délkou jen 2,5 m mohlo parkovat třeba i příčně v mezerách mezi podélně stojícími auty.
+
● kompaktní rozměry
● snadné manévrování a parkování
● velmi snadné ovládání
● překvapivě pohodlná sedadla a útulný interiér
● nízké provozní náklady
● nízké nároky na servis
● téměř absolutní spolehlivost (zejména od roku 2002)
● nízká ztráta hodnoty při následném prodeji
● na probarvených plastech nejsou vidět škrábance
–
● zákonitě omezená pasívní bezpečnost (technika vzorná, ale deformační zóny jsou krátké)
● pomalu pracující robotizovaná převodovka
● krátký rozvor znamená rychlý vznik smyku (vozy bez ESP)
● omezená opravitelnost po haváriích
● vysoké ceny ojetin
● maximální rychlost z bezpečnostních důvodů omezena na 135 km/h
Smart ForTwo I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Smartu ForTwo I
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k ForTwo I?
Diskusní téma: SMART FORTWO
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.