I. / 2001 až 2008



Škoda Superb vstoupila na automobilový trh koncem roku 2001 a to s velkými ambicemi. Vládní zakázky nakonec sice nenaplnily očekávání, když se ministři odmítli vzdát svých osmiválcových limuzín prestižních značek, naproti tomu malý český člověk rád sousedům ukazuje, že na to má a superb mu v tomto směru nabídl maximum plechu a lesku za solidní peníze.
+
● velký vnitřní prostor (obří na zadních sedadlech)
● kvalitní dílenské zpracování
● komfort a úroveň výbavy
● bezpečné jízdní vlastnosti
● přesné řazení (zejména šestistupňová převodovka od roku 2003)
● přesné řízení bez vlivu pohonu
● nízký pokles hodnoty
● kvalitní interiér
● velmi nízká spotřeba u 1,9 TDI PD
● turbodiesel 2,5 l (120 kW) se skvělým tahem z nejnižších otáček
–
● nesportovní jízdní vlastnosti
● pouze průměrná ovladatelnost
● úroveň pasívní bezpečnosti nedosahuje nejlepších konkurentů
● absence některých moderních prvků výbavy (dvouzónové klimatizace)
● motory 1,9 TDI mají tvrdý běh a jsou hlučnější
● motor 2,5 TDI (114 kW) má nedostatečný tah z nízkých otáček (značný turboefekt)
● u motoru 1,9 TDI PD na rozdíl od passatu absence šestistupňové převodovky
● do léta 2004 nemožnost zvětšit zavazadlový prostor
● vysoké ceny ojetin
Škoda Superb I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Škody Superb (3U)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Superbu I?
Diskusní téma: ŠKODA SUPERB
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.