I. / 1988 až 1994 (facelift 1993)

Škoda Favorit, kdysi přelomový model tuzemské automobilky, se stále těší značnému zájmu kupujících ojetin. Lákadlem jsou nízké ceny a levné opravy.

 

 + 

● široký výběr ojetin

● levné náhradní díly

● snadné opravy

● dostupný servis

● vnitřní prostornost

● životnost motoru

 

 – 

● špatná kvalita zpracování (do roku 1993)

● vnitřní hlučnost

● absence komfortních a bezpečnostních prvků

● kolmý sloupek volantu a nepohodlné sedačky

● absence výkonnějšího motoru v nabídce

● vibrace motoru

 

Škoda Favorit podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Favoritu se rozhodně nevyhýbají poruchy, a to zvlášť po letech provozu. Veškeré náhradní díly na něj jsou však až neuvěřitelně levné, velmi dobře dostupné a díky své jednoduchosti se auto rovněž velice dobře...

Svolávací akce Škody Favorit

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Dlouhodobý test Škody Favorit:

1994 / Škoda Favorit LX 1,3 (40 kW) ... ujeto 50.000 km

Co je výhodnější? Zaplatit 200 000 korun za nový vůz Škoda Favorit či Lada Samara, nebo si koupit ojetý automobil? Tak zněla otázka, na kterou měl dát odpověď dlouhodobý test. Od začátku testu uplynulo osm...

Hledáte další info k Favoritu?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 20/2017 (30 let)   ■ Auto7 10/2017 (30 let)   ■ Autohit...

3. Srovnávací testy

■ Auto, motor a sport 9/1994 (s Lada Samara. Fiat Tipo, Mazda 323 a VW Golf)  

4.1 Test Favorit 136 (1,3 OHV / 46 kW)

■ Automobil 12/1988   ■ Automobil 10/1988 (dlouhodobý ... 200.000...

6. Servis

■ Svět motorů 29/2005 (spínač ventilátoru chladiče)  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 15/2017   ■ Svět motorů 42/2013   ■ Autohit...

Diskusní téma: ŠKODA FAVORIT

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek