I. / 1999 až 2007 (facelift 2002, 2004)



S kariérou první malé koncernové škodovky to zezačátku vypadalo spíše bledě. Fabia přišla na podzim roku 1999 a po celý následující rok si více tuzemských zákazníků volilo stále ještě vyráběnou felicii. Po zastavení její výroby však příznivcům domácí automobilky nic jiného nezbylo, a tak se fabia stala nejprodávanějším modelem na českém trhu. Proto i mezi ojetinami jde dnes o nejčastěji zvažovanou volbu.
+
● tuhá a bezpečná karosérie
● rozměrné sedačky
● vynikající jízdní vlastnosti
● mnoho moderních prvků příplatkové výbavy
● přesné řazení
● lehce jdoucí elektrohydraulický posilovač řízení
● velmi účinné světlomety
–
● strohý design vně i uvnitř
● hranatá hlavice řadicí páky
● malý zavazadlový prostor základní verze
● motory 1,4 MPI s neklidným chodem a vyšší spotřebou paliva
● hlučné tříválce
● verze 40 kW bez dynamických rezerv
● velmi ošizená verze Junior
Škoda Fabia I. podrobně:
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
1,4 MPI (50 kW), 1999 až 2003, *
Vysoká spotřeba, nevalný výkon. První exempláře navíc velmi špatně reagovaly...
4.2 Jaké jsou diesely?
1,9 SDI (47 kW), 1999 až 2005, ****
V době příchodu fabie již byly velké atmosférické diesely pod...
1. Jak je model spolehlivý?
Felicia přitom technicky vzato nebyla ničím jiným než důslednou modernizací favoritu a její konstrukce tak...
Svolávací akce Škody Fabia (6Y)
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Fabii I?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
■ Svět motorů 10/2003 (RS)
■ Autocar 6/2003 (RS)
■ Autohit...
2. První jízdní seznámení s vozem
■ Svět motorů 18/2003 (RS)
■ Autocar 8/2003 (RS)
■ Auto, motor a...
3. Srovnávací testy
■ Autotip 10/2006 (RS s Fiat Grande Punto)
■ Svět motorů 4/2006 (s Hyundai Getz...
Diskusní téma: ŠKODA FABIA
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.