I. (1M) / 1999 až 2005 (facelift 2001)

Španělské seaty se už vymanily z pověsti levných taxikářských vozů a licenčních fiatů. V koncernu VW dnes hrají roli sportovně laděných aut a dostávají nejmodernější techniku. Jejich design může být daleko odvážnější než třeba u samotného Volkswagenu či Škody.

 

 + 

● design

● dynamické a úsporné motory 1,9 TDI

● solidní celková kvalita

● nabídka extrémních motorických verzí

● nízký pokles hodnoty

 

 – 

● omezená prostornost

● nízký výkon světlometů

● permanentní podsvícení přístrojů (zapomínáte zapínat světla)

● jen průměrné jízdní vlastnosti

● rychlý nástup, ale malá odolnost brzd

 

Seat Leon I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Jižanský temperament se tak snoubí s německou kvalitou, což je záviděníhodná kombinace. Kvality těchto nových seatů jsou už dobře známy, a tak třeba zachovalý leon nelze koupit pod 200 tisíc Kč, ani...

Svolávací akce Seatu Leon (1M)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Leonu I?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autohit 9/2000   ■ Auto, motor a sport 1/2000   ■ Autotip 26/2000  

2. První jízdní sezmáemí s vozem

■ Svět motorů 2/2001 (Cupra)   ■ Svět motorů 49/1999  

3. Srovnávací testy

■ Svět motorů 26/2004 (s 10 konkurenty - jízda a výsledky)   ■ Svět motorů...

4.1 Test Leon 1,9 TDI (81 kW)

■ Svět motorů 20/2001   ■ Autohit 11/2000  

4.2 Test Leon Cupra (2,8 V6 / 150 kW)

■ Auto7 8/2016   ■ Auto, motor a sport 2/2002  

4.3 Test Leon 1,8T (132 kW)

■ Auto, motor a sport 6/2001 (4x4)   ■ Svět motorů...

4.4 Test Leon 1,6 (74 kW)

■ Autotip 13/2000   ■ Svět motorů 27/2000  

Profil ojetiny

■ Bazar Auto7 2009   ■ Auto7 8/2008   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: SEAT LEON

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek