IV. / 2008 až 2017 (facelift 2012 a 2016)

 

 + 

● pevný podvozek

● dobrý komfort odpružení

● kvalitní zpracování

● atraktivní tvary

● dobře využitelný tvar zavazadlového prostoru

● ovladatelnost

 

 – 

● příliš lehké řízení

● hluk ve vyšších rychlostech

● chybí slabší přeplňovaná dvanáctistovka

● málo místa nad hlavou na zadních sedadlech

 

Svolávací akce Seatu Ibiza (6J)

2015-10-07 / Problém s aktivací airbagů

7. 10. 2015 - Kvůli chybě v procesu svařování plynového generátoru se nemusí některým vozům Seat správně otevřít airbag. Upozornění na tuto závadu dorazilo z Řecka s tím, že se týká španělských modelů Ibiza a Mii, a to jen těch, jež byly vyrobeny v červnu roku...

Náš test Seatu Ibiza IV:

2012-06-28 / Seat Ibiza 1,6 Bi-fuel (59 kW)

174 km/h / 12,0 s / 6,0 a 7,6 (LPG) l/100 km.   Zajímavá alternativa … Automobil kompaktní třídy s atmosféricky plněným zážehovým motorem je celkově nepříliš zajímavým standardem, když ale může čerpat také kapalný propan-butan, jedná se o...

Hledáte další info k Ibize IV?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autohit 5/2010 (kombi)   ■ Autotip 4/2010 (kombi)  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autohit 9/2012 (facelift)  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 11/2009 (s Nissan Micra, Opel Corsa, Peugeot 206 a Ford Fiesta)   ■ Auto, motor a sport...

4.1 Test Ibiza FR 1,0 TSI (81 kW)

■ Autotip 4/2016  

4.3 Test Ibiza 1,2 TSI (66 kW)

■ Auto7 7/2016 (dlouhodobý III.)   ■ Autotip 14/2016   ■ Auto7 6/2016 (dlouhodobý...

4.4 Test Ibiza 1,6 Bi-Fuel (59 kW)

■ Auto-moto speciál 9/2012 (LPG)  

4.5 Test Ibiza 1,2 TSI (77 kW)

■ Autocar 8/2012  

4.6 Test Ibiza 1,4 16V (63 kW)

■ Autohit 13/2012 (kombi)   ■ Autohit 19/2011 (dlouhodobý - závěr)   ■ Autohit...

Profil ojetiny

■ Autotip 18/2017   ■ Ojetiny Světa motorů 2013   ■ Zánovní vozy Auto7...

Diskusní téma: SEAT IBIZA IV.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek