I. / 1998 až 2002

Saab 900 se poprvé představil v roce 1978. Koncem roku 1998 byl vůz přejmenován na 9-3. V této souvislosti byl Saabem modernizován, do výbavy přibyly boční airbagy či aktivní opěrky hlavy, trochu se změnil i design. V roce 2004 roce pak přišel zcela nový model 9-3 Sport Sedan, jenž je ale už pojat zcela jinak -  nemá praktickou výklopnou záď a je postaven na platformě současného Opelu Vectra.

 

 + 

● tiché, výkonné a pružné turbomotory

● zajímavý design

● kvalita, ergonomie interiéru

● výlučnost, mechanická odolnost

● prakticky bezúdržbové podvozky

● spolehlivost

● skvělá ergonomie

● pohon rozvodů odolným řetězem

 

 – 

● slabé brzdy (do roku 1997)

● vysoká ovládací síla spojky (do roku 1997)

● interiér vyžaduje zvyk

● drahé některé náhradní díly

● hůře dostupný značkový servis

 

Saab 9-3 I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Švédské saaby si dodnes udržely jistou výlučnost, což je vidět třeba na tvarování palubní desky. Její rovná plocha vypadá možná příliš jednoduše, ale ve skutečnosti mají všechny ovladače doslova vzornou...

Svolávací akce Saabu 9-3 I

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k 9-3 I?

4.1 Test 9-3 2,0 LTP (113 kW)

■ Autohit 21/2000 (kabrio)  

4.2 Test 9-3 2,0T (151 kW)

■ Auto, motor a sport 5/2001  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 34/2015   ■ Svět motorů 42/2011   ■ Autobazar 1-2/2009   ■ Auto7...

Diskusní téma: SAAB 9-3

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek