I. / 1998 až 2002
Saab 900 se poprvé představil v roce 1978. Koncem roku 1998 byl vůz přejmenován na 9-3. V této souvislosti byl Saabem modernizován, do výbavy přibyly boční airbagy či aktivní opěrky hlavy, trochu se změnil i design. V roce 2004 roce pak přišel zcela nový model 9-3 Sport Sedan, jenž je ale už pojat zcela jinak - nemá praktickou výklopnou záď a je postaven na platformě současného Opelu Vectra.
+
● tiché, výkonné a pružné turbomotory
● zajímavý design
● kvalita, ergonomie interiéru
● výlučnost, mechanická odolnost
● prakticky bezúdržbové podvozky
● spolehlivost
● skvělá ergonomie
● pohon rozvodů odolným řetězem
–
● slabé brzdy (do roku 1997)
● vysoká ovládací síla spojky (do roku 1997)
● interiér vyžaduje zvyk
● drahé některé náhradní díly
● hůře dostupný značkový servis
Saab 9-3 I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Švédské saaby si dodnes udržely jistou výlučnost, což je vidět třeba na tvarování palubní desky. Její rovná plocha vypadá možná příliš jednoduše, ale ve skutečnosti mají všechny ovladače doslova vzornou...
Svolávací akce Saabu 9-3 I
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k 9-3 I?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
■ Autotip 10/1999 (Viggen)
■ Svět motorů 38/1998 (kabrio)
■ Autotip...
Diskusní téma: SAAB 9-3
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.