I. / 1996 až 2005
Rover 400 nové generace byl v roce 1995 spolu s menším a technicky odlišným typem 200 prvním produktem po spojení s BMW. Labutí písní této fúze se stal v roce 1998 zcela nový a odborníky vysoce uznávaný model 75 nahrazující tehdy jak model 600, tak větší 800. Před pohlcením bavorskou automobilkou spolupracoval Rover úzce s japonskou Hondou – popisovaná čtyřstovka je vlastně posledním Mohykánem této kooperace.
+
● zážehové motory se sportovní charakteristikou
● na kvalitních silnicích dobré jízdní vlastnosti
● elegantní vzhled
● kvalitně zpracovaný interiér s hodnotnými materiály
● pohodlná sedadla vpředu
● často velmi bohatá výbava
● nulový zájem zlodějů a nenechavců
● kultivované a tiché zážehové motory
● přední náprava vylučující přenos hnacího momentu do řízení
● nízké ceny ojetin
–
● omezený prostor na zadních sedadlech
● průměrný zavazadelník
● uskakující záď na nerovnostech v zatáčce
● špatná dostupnost servisu a originálních náhradních dílů
● vysoké ceny některých dílů
● málo vozů se zaručeným původem
● omezená nabídka ojetin
● méně strmé řízení (3,4 otáčky na plný rejd)
Rover 400 a 45 podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Roveru 400 a 45
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k "čtyřstovce" a "pětačtyřicítce"?
2. První jízdní seznámení s vozem
Diskusní téma: ROVER 400 / 45
Datum: 22.12.2016
Titulek: !
To je z jakého data tady celý tento slepenec údajů?
"..velmi špatná dostupnost servisu a originálních náhradních dílů"- například tohle je festovní blábol (slušně řečeno). Je vhodné ten článek buď aktualizovat, nebo raději smazat.
Datum: 08.07.2019
Titulek: Re: !
Na Rovera 200 či 400 jsou ty díly cenově celkem v pohodě,ale třeba na 600,800 nebo 75,tam jsou už dost drahý:D Ale ty auta se mi furt strašně líběj,škoda že už se skoro nevyskytujou