I. / 2002 až 2010 (facelift 2005)

 

 + 

● naprosto jedinečný a originální

● posádku hýčká luxusem

● napěchovaný výbavou a moderní technikou

● skvělý zážehový šestiválec

● velmi charismatický projev

● obří vnitřní prostor

● pohodlí na běžných nerovnostech

● vyčerpávající sériová výbava

● velmi komfortní a bezpříkladně rozměrná sedadla

● kvalitní materiály a dílenské zpracování

● vynikající pasívní bezpečnost

● fantastický výhled

● ticho i při vysokých rychlostech

● velmi dobrá směrová stabilita

● předvídatelné chování v zatáčkách (plynulý přechod do nedotáčivosti)

● jiné než šestistupňové manuální převodovky neexistují

● měkce a harmonicky řadící šestistupňový automat

● překvapivě snadná manévrovatelnost

● jednou bude ceněnou kuriozitou

 

 – 

● vyžaduje kvalifikovaný servis

● vysoké nároky na kvalitu náplní

● velmi drahé originální náhradní díly

● málo dílů z druhovýroby

● jen průměrně přesné a málo komunikativní řízení

● průměrně přesné řazení

● omezená torzní tuhost karosérie,

● tupé rázy při přejezdu velkých nerovností

● omezená nabídka ojetin

● diesel 3,0 dCi je hodně nespolehlivý

 

Renault Vel Satis podrobně:

4.1 Jaké jsou benzínové motory?

Zabrousíme-li do devadesátých let a prohlédneme-li si modelovou paletu tří hlavních francouzských automobilek, zjistíme, že ačkoliv nemá společnost Renault se svým sokem, koncernem PSA, víceméně společného nic, jednu věc bylo možné tehdy přece jen...

4.2 Jaké jsou diesely?

V případě motoru 2,2 dCi 16V (G9T) byste měli určitě zpozornět. Kromě výkonnostních parametrů je tento motor pozoruhodný svoji konstrukcí. Jde zejména o řešení rozvodového mechanismu. Klasický ozubený řemen zde je sice přítomen, avšak je...

Svolávací akce Renaultu Vel Satis

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Vel Satisu?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Auto, motor a sport 4/2001   ■ Autotip 23/1998 (koncept)  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Svět motorů 8/2002  

3. Srovnávací testy

■ Auto, motor a sport 10/2002 (s Mercedes E)  

4.1 Test Vel Satis 3,5 V6 (177 kW)

■ Auto, motor a sport 10/2002  

4.2 Test Vel Satis 2,2 dCi (110 kW)

■ Auto, motor a sport 11/2002  

4.3 Test Vel Satis 3,0 V6 dCi (130 kW)

■ Svět motorů 44/2005  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 24/2016   ■ Auto7 9/2013   ■ Auto-moto speciál...

Diskusní téma: RENAULT VEL SATIS

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek