I. / 2002 až 2010 (facelift 2005)



+
● naprosto jedinečný a originální
● posádku hýčká luxusem
● napěchovaný výbavou a moderní technikou
● skvělý zážehový šestiválec
● velmi charismatický projev
● obří vnitřní prostor
● pohodlí na běžných nerovnostech
● vyčerpávající sériová výbava
● velmi komfortní a bezpříkladně rozměrná sedadla
● kvalitní materiály a dílenské zpracování
● vynikající pasívní bezpečnost
● fantastický výhled
● ticho i při vysokých rychlostech
● velmi dobrá směrová stabilita
● předvídatelné chování v zatáčkách (plynulý přechod do nedotáčivosti)
● jiné než šestistupňové manuální převodovky neexistují
● měkce a harmonicky řadící šestistupňový automat
● překvapivě snadná manévrovatelnost
● jednou bude ceněnou kuriozitou
–
● vyžaduje kvalifikovaný servis
● vysoké nároky na kvalitu náplní
● velmi drahé originální náhradní díly
● málo dílů z druhovýroby
● jen průměrně přesné a málo komunikativní řízení
● průměrně přesné řazení
● omezená torzní tuhost karosérie,
● tupé rázy při přejezdu velkých nerovností
● omezená nabídka ojetin
● diesel 3,0 dCi je hodně nespolehlivý
Renault Vel Satis podrobně:
4.1 Jaké jsou benzínové motory?
4.2 Jaké jsou diesely?
Svolávací akce Renaultu Vel Satis
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Vel Satisu?
1. Novinka ... detailní seznámení s modelem
Diskusní téma: RENAULT VEL SATIS
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.