III. / 2009 až 2016

 

 + 

● velmi příznivá cena

● bohatá základní výbava

● velkorysý interiér

● velikost zavazadlového prostoru

● celkový komfort

● tichý chod a charakteristika motoru

● podvozek

● zlepšení tuhosti karosérie

● dostupná navigace TomTom

● displej TFT

 

 

 – 

● oproti předchůdci úbytek praktických odkládacích prostor

● delší dráhy řazení

● fórovější provedení některých částí (zejména v zavazadelníku)

 

Svolávací akce Renaultu Scénic III

2016-01-21 / Prasklý pohonný rotor vakuového čerpadla

21. 1. 2016 - Hned šesti modelů se dotýká aktuální svolávací akce Renaultu kvůli nebezpečí prasknutí pohonného rotoru vakuového čerpadla. Konkrétně se to týká osobních vozů Mégane, Scénic, Espace, Kadjar a užitkových Trafic, Master. Jim podle zjištění může prasknout pohonný rotor vakuového...

Náš test Renaultu Scénic III:

2009-09-16 / Renault Grand Scénic 1,4 TCe (96 kW)

190 km/h / 10,7 s / 7,1 l/100 km.   David v Goliášovi žízní ...  Spojení malého přeplňovaného zážehového čtyřválce a Grand Scénicu funguje. Motor díky výkonu 96 kW na veliké a těžké MPV stačí, bohužel očekávaná nízká spotřeba je díky...

Hledáte další info ke Scéniku III?

3. Srovnávací testy

■ Auto7 38/2009 (Grand s Peugeot 5008)  

4.1 Test Scénic 1,9 dCi (96 kW)

■ Autohit 4/2010 (Grand)   ■ Auto7 35/2009 (Grand ... dlouhodobý)   ■ Auto7...

4.2 Test Scénic 1,4 TCE (96 kW)

■ Autohit 23/2010  

4.3 Test Scénic 1,6 dCi (96 kW)

■ Autohit 10/2012 (Grand)  

4.4 Test Scénic 1,5 dCi (81 kW)

■ Autohit 18/2013   ■ Autohit 24/2012   ■ Autohit 12/2012  

4.5 Test Scénic 1,2 TCe (85 kW)

■ Autohit 12/2013  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 2018  

Diskusní téma: RENAULT SCÉNIC III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek