III. / 2009 až 2016



+
● velmi příznivá cena
● bohatá základní výbava
● velkorysý interiér
● velikost zavazadlového prostoru
● celkový komfort
● tichý chod a charakteristika motoru
● podvozek
● zlepšení tuhosti karosérie
● dostupná navigace TomTom
● displej TFT
–
● oproti předchůdci úbytek praktických odkládacích prostor
● delší dráhy řazení
● fórovější provedení některých částí (zejména v zavazadelníku)
Svolávací akce Renaultu Scénic III
2016-01-21 / Prasklý pohonný rotor vakuového čerpadla
21. 1. 2016 - Hned šesti modelů se dotýká aktuální svolávací akce Renaultu kvůli nebezpečí prasknutí pohonného rotoru vakuového čerpadla. Konkrétně se to týká osobních vozů Mégane, Scénic, Espace, Kadjar a užitkových Trafic, Master. Jim podle zjištění může prasknout pohonný rotor vakuového...
Náš test Renaultu Scénic III:
2009-09-16 / Renault Grand Scénic 1,4 TCe (96 kW)
190 km/h / 10,7 s / 7,1 l/100 km.
David v Goliášovi žízní ...
Spojení malého přeplňovaného zážehového čtyřválce a Grand Scénicu funguje. Motor díky výkonu 96 kW na veliké a těžké MPV stačí, bohužel očekávaná nízká spotřeba je díky...
Hledáte další info ke Scéniku III?
4.1 Test Scénic 1,9 dCi (96 kW)
■ Autohit 4/2010 (Grand)
■ Auto7 35/2009 (Grand ... dlouhodobý)
■ Auto7...
Diskusní téma: RENAULT SCÉNIC III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.