I. (JA) / 1996 až 2003 (facelift 1999)

Renault Mégane Scénic se koncem roku 1996 stal zakladatelem v současnosti tolik populární kategorie kompaktních velkoprostorových vozů. Úměrně svému stáří je dnes nejlevnější cestou k modernímu automobilu této kategorie.

 

 + 

● skvělá vnitřní prostornost

● variabilita interiéru

● velmi úsporný turbodiesel (1,9 dTi)

● výkonné a pružné zážehové motory

● často bohatá výbava

● líbivé oblé tvary

● solidní brzdy (zejména od roku 1999)

● široká nabídka ojetin

 

 – 

● hlučnost motorů (1,9 dTi a zážehové osmiventily)

● jen průměrné dílenské zpracování

● tvrdé plasty uvnitř

● vysoká spotřeba paliva (zejména 2,0i 8V)

● zastaralé předkomůrkové diesely (do roku 1997)

● malé sedačky vpředu i vzadu

● potahové materiály vyvolávají pocení

 

Renault Scénic I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Ač kompaktní auta s vyšší celkovou stavbou karosérie existovala už předtím (příkladem budiž Mitsubishi Space Runner), teprve Mégane Scénic se svými atraktivními oblými tvary dosáhl v Evropě...

Svolávací akce Renaultu Scénic I

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Scénicu I?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autohit 13/2000 (facelift)   ■ Automobil revue 12/1996  

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto, motor a sport 4/2000 (RX4)  

3. Srovnávací testy

■ Auto, motor a sport 4/2001 (RX4 s Toyotou RAV4)   ■ Autohit 23/2000 (s Citroënem Xsara...

4.1 Test Scénic 1,6 16V (79 kW)

■ Auto, motor a sport 3/2001   ■ Autohit 16/2000  

4.2 Test Scénic 1,9 dCi (75 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002 (RX4)  

4.3 Test Scénic 2,0 16V (102 kW)

■ Auto, motor a sport 1/2001 (RX4)   ■ Autohit 17/2000 (RX4)  

4.4 Test Scénic 1,9 dTi (72 kW)

■ Auto, motor a sport 3/2000  

Profil ojetiny

■ Autohit 25/2006   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Svět motorů 23/2004   ■ 100...

Diskusní téma: RENAULT SCÉNIC

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek