I. / 1992 až 2002 (facelift 1996)



Safrane se zrodil v nesprávný čas. Konkurenti se již předháněli v uvádění opticky zajímavějších vozů a ani bohatá výbava už nebyla zjevením, jako za časů R25, ale stávala se nutností. Přestože byl Safrane vůči svému předchůdci lepší ve všech směrech, jeho úspěch už nezopakoval.
+
● absolutní pohodlí sedadel
● avantgardní design palubní desky
● výborná prostornost
● dobrá korozní odolnost
● dobrá kvalita dílenského zpracování
● úžasná výbava vrcholných verzí
● komfort odpružení
● nízké ovládací síly
● směrová stabilita při vysokých rychlostech
● překvapivě dobrá manévrovatelnost
–
● vysoká spotřeba paliva (V6)
● silné zahřívání na slunci
● při vyšších otáčkách hlučnější motory (benzínové čtyřválce)
● celkově nižší spolehlivost (zvláště vrcholné modely před modernizací)
● ceny některých originálních náhradních dílů
● technicky nejzajímavější typy existovaly jen do modernizace
Renault Safrane podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Největším „tahákem“ velkých vozů značky byl vždy interiér nabízející ztěží popsatelné pohodlí obrovských sedadel, které díky tloušťce opěradel a mimořádně příjemnému a kvalitnímu čalounění snesly porovnání...
Svolávací akce Renaultu Safrane
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Safranu?
Diskusní téma: RENAULT SAFRANE
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.