I. / 1992 až 2002 (facelift 1996)

Safrane se zrodil v nesprávný čas. Konkurenti se již předháněli v uvádění opticky zajímavějších vozů a ani bohatá výbava už nebyla zjevením, jako za časů R25, ale stávala se nutností. Přestože byl Safrane vůči svému předchůdci lepší ve všech směrech, jeho úspěch už nezopakoval.

 

 + 

● absolutní pohodlí sedadel

● avantgardní design palubní desky

● výborná prostornost

● dobrá korozní odolnost

● dobrá kvalita dílenského zpracování

● úžasná výbava vrcholných verzí

● komfort odpružení

● nízké ovládací síly

● směrová stabilita při vysokých rychlostech

● překvapivě dobrá manévrovatelnost

 

 – 

● vysoká spotřeba paliva (V6)

● silné zahřívání na slunci

● při vyšších otáčkách hlučnější motory (benzínové čtyřválce)

● celkově nižší spolehlivost (zvláště vrcholné modely před modernizací)

● ceny některých originálních náhradních dílů

● technicky nejzajímavější typy existovaly jen do modernizace

 

Renault Safrane podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Největším „tahákem“ velkých vozů značky byl vždy interiér nabízející ztěží popsatelné pohodlí obrovských sedadel, které díky tloušťce opěradel a mimořádně příjemnému a kvalitnímu čalounění snesly porovnání...

Svolávací akce Renaultu Safrane

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Safranu?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil revue 11/1996 (facelift)  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 25/1998 (s Mitsubishi Galant, Nissan Maxima QX, Opel Omega a Audi...

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 4/2008   ■ AutoOjetiny 3/2007   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: RENAULT SAFRANE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek