I. / 1988 až 1995 (facelift 1992)

Renault 19 se představil v roce 1988 a konkurenci doslova zdrtil svým designem. VW Golf II, Fiat Tipo, Opel Kadett i třeba Ford Escort tehdy proti němu nabízely předpotopně hranaté tvary.

 

 + 

● nadčasový design

● prostorná karosérie

● výkonné světlomety (od května 1992)

● velká nabídka ojetin

● vynikající motor 1,8 16V

● nízké ceny

● kvalitně zpracovaný interiér

 

 – 

● horší kvalita některých komponentů

● nadměrná náročnost některých oprav

● podprůměrné jízdní vlastnosti (vyjma šestnáctiventilové verze)

● hluk motoru pronikající do interiéru

● nevalný výkon zážehových motorů (zejména do roku 1990)

● absence vnitřní cirkulace vzduchu

● nekompletní nabídka karosářských variant (chybí kombi)

 

Renault 19 podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Automobilce, která vyvine tvarově nadčasový vůz, často již jaksi nezbývá sil na vývoj adekvátních pohonných jednotek. Tak i krasavec Renault 19 dostal při svém uvedení na trh motory, které nijak neoslňovaly....

Svolávací akce Renaultu 19

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k R19?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Motor 10/1988   ■ Automobil 10/1988   ■ Automobil 9/1988  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 36/2012   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ 100 testů ojetých vozů...

Diskusní téma: RENAULT 19

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek