I. / 1995 až 2002 (facelift 1999)

Mégane druhé generace svými nevšedními tvary a nepřehlédnutelným pojetím zcela zastínil svého předchůdce. Původní mégane to má těžké i v bazarech, kde se jen obtížně prosazuje proti protežovaným českým a německým vozům.

 

 + 

● široká nabídka variant

● bohatá základní výbava (zejména od března 1999)

● dobrá pasívní bezpečnost

● vynikající brzdy (od března 1999)

● velmi úsporné vznětové motory 1,9 dTi a dCi

● nepřitahuje pozornost zlodějů

 

 – 

● příliš kolmý volant

● měkké sedačky s nevýrazným bočním vedením

● hlučnost motorů ve vysokých otáčkách

● nižší kvalita plastů uvnitř

 

Renault Mégane I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Mégane je přitom skutečně atraktivním vozem pro ty, kteří chladně kalkulují. A je jedno, ať tak činí bezdětná dvojice, nebo rodina se dvěma třemi dětmi. Množství karosářských variant Renaultu Mégane je totiž...

Svolávací akce Renaultu Mégane I

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Méganu?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Autotip 8/1999 (kabrio)   ■ Autotip 5/1999 (facelift)   ■ Svět motorů...

3. Srovnávací testy

■ Autotip 22/2000 (kupé ... s Opel Astra Coupé)   ■ Autotip 18/2000 (s...

4,6 Test Mégane 1,4 16V (70 kW)

■ Svět motorů 19/1999 (5D)  

4.1 Test Mégane 1,6e (66 kW)

■ Automobil revue 9/1996  

4.2 Test Mégane 1,6 16V (79 kW)

■ Svět motorů 26/2001 (kabrio)   ■ Auto, motor a sport...

4.3 Test Mégane 2,0 (84 kW)

■ Autotip 7/1998   ■ Autotip 1/1998 (sedan)   ■ Reflex...

4.4 Test Mégane 1,9 dTi (72 kW)

■ Autotip 11/1998 (sedan)  

4.5 Test Mégane 2,0 IDE 16V (103 kW)

■ Autotip 22/2000 (kupé)  

5. Technika

■ Autotip 11/1999 (motor 2,0 16V)  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 6/2008 (kabrio)   ■ AutoOjetiny 3/2008   ■ AutoOjetiny...

Diskusní téma: RENAULT MÉGANE

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek