III. / 2007 až 2015 (facelift 2010)

 

 + 

● kvalitní a úsporné naftové motory, nejlepší volbou je 2,0 dCi

● spolehlivý turbomotor 2,0 litru

● jízdní vlastnosti verzí GT a 4Control

● bohatá výbava

● k ovládání vozu neslouží klíč, ale karta, některé typy se už ani nemusí nikam vkládat 

● velmi dobrá protikorozní ochrana

● kvalitní interiér

● nízká cena ojetin

 

 – 

● malý vnitřní prostor

● gumové řízení

● úzká nabídka motorů

● nízké užitečné zatížení

● horší dílenské zpracování

● ve výbavě pouze elektrická ruční brzda

● v nabídce karosérií chybí procedení sedan

 

Svolávací akce Renaultu Laguna III

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Náš test Renaultu Laguna III:

2011-08-28 / Renault Laguna E85 2,0 16V (103 kW)

210 km/h / 9,1 s / 7,5/10,7 l/100 km.   Je libo trochu lihu? ... Faceliftovaná laguna zájemce o zážehový motor těžce diskriminuje: v české nabídce zůstal jen jeden jediný - atmosférický čtyřválec 2,0 16V s výkonem 103 kW. Zato...

Hledáte další info k Laguně III?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Auto-moto speciál 5/2008 (GT)   ■ Autotip 8/2008 (GT)   ■ Auto-moto...

3. Srovnávací testy

■ Auto7 35/2009 (kombi ... s Ford Mondeo a Seat Exeo)  

4.1 Test Laguna 2,0 16V (103 kW)

■ Auto-moto speciál 9/2012 (E85)   ■ Autohit 25/2011 (E85)  

4.2 Test Laguna 2,0 dCi (131 kW)

■ Autodiesel 22/2012   ■ Autohit 14/2011 (kombi)   ■ Auto-moto speciál...

4.3 Test Laguna 2,0d (127 kW)

■ Autotip 5/2010 (kombi ... dlouhodobý na 100.000 km)   ■ Auto-moto speciál...

4.4 Test Laguna 2,0 dCi (110 kW)

■ Autohit 1/2010 (kombi)   ■ Autotip 1/2008 (kombi)  

Profil ojetiny

■ Ojetiny Světa motorů 1/2020   ■ Motor 2/2017   ■ Svět motorů...

Diskusní téma: RENAULT LAGUNA III.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek