I. / 1997 až 2007 (facelift 2003)

Osobní verze kompaktních dodávek jsou obecně levnější alternativou ke kompaktním MPV, často nabízejí ještě citelně vyšší užitnou hodnotu. A pokud si pod kapotu zvolíte správný motor, nemusí ani o mnoho hůř jezdit. Což je případ i Renaultu Kangoo.

 

 + 

● prostornost

● praktická využitelnost

● řada odkládacích prostor uvnitř

● velmi praktická varianta 4x4 s účinným pohonem všech kol

● jednoduchá, dobře opravitelná technika

● výhled z místa řidiče

● boční posuvné dveře u osobních verzí

● přitažlivý vzhled (zejména od roku 2003)

 

 – 

● hlučnost dieselů (1,9D, 1,9 dTi)

● bezdůvodně slabý diesel 1,9 dCi pro variantu 4x4

● obecně slabé vznětové motory

● vysoká spotřeba u motoru 1,6i 16V

● nedostatečný výkon motorů 1,2i a 1,9D (40 kW)

● nepřitažlivé tvrdé a šedé plasty uvnitř

 

Renault Kangoo I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Kangoo naskočilo v roce 1997 na novou vlnu kompaktních dodávek, jíž rok předtím odstartovala dvojčata Citroen Berlingo a Peugeot Partner. To kvůli němu museli konstruktéři koncernu PSA složitě zasahovat...

Svolávací akce Renaultu Kangoo I

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info ke Kangou?

4.1 Test Kangoo 1,6i (70 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002 (4x4)  

4.2 Test Kangoo 1,9 dCi (62 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2004 (4x4)   ■ Svět motorů 20/2004 (4x4)  

4.3 Test Kangoo 1,9 D (47 kW)

■ Auto, motor a sport 2/2000   ■ Svět motorů 2/2000   ■ Reflex...

4.4 Test Kangoo 1,2 (49 kW)

■ Autotip 6/1998  

4.5 Test Kangoo 1,4 (55 kW)

■ Autotip 6/1999  

Profil ojetiny

■ Autohit 1/2011   ■ AutoOjetiny 6/2007   ■ Ojetiny od A do Z 2006  

Diskusní téma: RENAULT KANGOO

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek