V. / 2019 ...

 

 + 

● skvělé jízdní vlastnosti

● logicky uspořádaný interiér s měkčenými plasty

● dobrý poměr ceny a výbavy

● pohodlná sedadla, nabídnou velmi dobrou oporu

● velmi příjemná pozice za volantem

● funkci vedení v jízdním pruhu lze trvale vypnout

● elektronická stabilizace reaguje citlivě, nechává dost prostoru pro reakci řidiče

● do kufru se vejde plnohodnotné rezervní kolo (příplatek 2000 Kč)

● schránka ve dveřích pojme i 1,5litrovou láhev

 

 – 

● slabší odhlučnění interiéru

● nepraktické otevírání pátých dvěří (přes pojistku)

● horší přístup do zavazadelníku, vadí vysoká hrana a malý vstupní prostor

● kvůli svažující se střeše je vzadu málo místa pro hlavu

● horší průlez do vozu užšími zadními dveřmi 

● řazení pětistupňové převodovky má delší dráhy a hlučnější chod

● průměrný komfort odpružení

● delší brzdná dráha, velmi citlivě nastavené ABS

 

 

Hledáte další info ke Cliu V.?

3. Srovnávací testy

■ Autotip 26/2019 (s Peugeot 208, Hyundai i20 a VW Polo)  

4.1 Test Clio 1,0 TCE (74 kW)

■ Automobil 1/2020  

4.2 Test Clio 1,3 TCe (96 kW)

■ Auto, motor a sport 2/2020  

Diskusní téma: RENAULT CLIO V.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek