996 / 1997 až 2004 (facelift 2001)

996 ... Pod označením auta Supersport si asi většina představí placku na kolech ukrývající prostor pro dva cestující, jimž za zády burácí nejlépe dvanáctiválcový motor o objemu pěti a více litrů. Že však může supersport vypadat i daleko civilněji a přátelštěji, a být použitelný pro denní ježdění, dokazuje již mnoho let německá automobilka Porsche.

 

 + 

● charisma nesrovnatelné se širokou konkurencí

● excelentní jízdní vlastnosti a výkony

● vzhledem k výkonům dobré ovládání

● přátelské a nezáludné chování

● bezpříkladně přesné a komunikativní řízení

● drží si cenu

● pohonná jednotka s vynikající gradací výkonu a vysokou pružností

● velmi moderní a pokroková technika

● vynikající brzdy

● přesné řazení

● kvalita zpracování

● na tuto kategorii vysoký komfort

● skvělá odolnost a spolehlivost (hlavně v kontextu s kategorií supersportů)

● fantastické a takřka bezkonkurenční brzdy

● velmi vysoká pasívní bezpečnost (velmi dlouhá deformační zóna a extrémně tuhý skelet)

 

 – 

● velmi drahý servis a náhradní díly

● v případě nehody se extrémně tuhý skelet špatně opravuje (rozuměj u garážisty)

● nízká přepravní kapacita (opravdu nouzová zadní sedadla)

● vysoká spotřeba paliva

● zájem organizovaných zlodějů aut

● symbolický zavazadelník

● méně charismatická, než předchozí generace 993

 

Porsche 911 (996) podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Její nesmrtelná „devětsetjedenáctka“ se udržela s nezbytnými generačními obměnami až do dnešních dnů. A ačkoliv je recenzovaná řada 996 stále konstrukčně špičkovým vozem, dnes se již těší zaslouženému...

Svolávací akce Porsche 911 (996)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k 911 (996)?

3. Srovnávací testy

■ Auto, motor a sport 1/2000 (GT3 s Ferrari 360 Modena a Chrysler Viper GTS)  

4.1 Test 911 GT2 (3,6 / 340 kW)

■ Auto, motor a sport 5/2001  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 28/2016   ■ AutoOjetiny 5/2007  

Diskusní téma: PORSCHE 911 (996)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek