II. (B9) / 2008 až 2018

 

 + 

● překvapivě dobrá stabilita vozu

● spousta místa vpředu i vzadu

● snadno využitelný zavazadlový prostor

● ergonomie ovladačů

● pohodlná sedadla (zejména přední)

● variabilita interiéru

● úsporné motory

 

 – 

● tuhý až tvrdý podvozek

● odkládací prostory jsou mělké, malé nebo špatně umístěné

● výhled šikmo vpřed omezují masívní sloupky

● průměrné jízdní vlastnosti

● automatická převodovka SST

● tvrdé plasty v interiéru

● nepřesné a necitlivé řízení

● rázy na příčných nerovnostech

 

Svolávací akce Peugeotu Partner II

2017-04-17 / Automat řadí jiný stupeň, nebo vůbec

17. 4. 2017 – Peugeotům se obecně vyčítá horší práce převodovek, jejich nepřesnost, hlučnost a nízká komfortnost. Kritici nyní dostali do ruky i pádné argumenty – francouzská značka je totiž nucena do servisu svolat hned několik svých modelů právě...

Hledáte další info k Partneru II?

3. Srovnávací testy

■ Svět motorů 7/2016 (s Dacia Dokker)  

4.1 Test Partner 1,6 BlueHDi 120 (88 kW)

■ Autotip 4/2016 (Tepee Outdoor)   ■ Autohit 10/2010 (Tepee Outdoor)  

4.2 Test Partner 1,6 e-HDI (68 kW)

■ Autohit 25/2011    

4.3 Test Partner 1,6 HDI (66 kW)

■ Auto-moto speciál 7-8/2008 (Tepee Outdoor)   ■ Autotip 10/2008 (Tepee Outdoor)  

4.4 Test Partner 1,6 HDI (80 kW)

■ Auto-moto speciál 6/2009 (Tepee)  

Profil ojetiny

■ Motor 3/2017   ■ Svět motorů 50/2015   ■ Ojetiny Světa motorů 2012  

Diskusní téma: PEUGEOT PARTNER II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek