I. / 1997 až 2005 (facelift 2003)
Peugeot má ve stavbě aut sportovního charakteru dlouhou tradici. Stačí zabrousit do šedesátých a sedmdesátých let, kdy nabízel třeba luxusní a nadmíru elegantní Coupé 504 od Pininfariny postavené na bázi úspěšného velkého sedanu stejného označení. Pak dlouho nebylo nic, až v polovině devadesátých let se opět objevily vozy s lvem na kapotě, jež dokázaly nejen povozit, ale i potěšit.
+
● vyvážený podvozek a stabilní podvozek
● velmi atraktivní vzhled
● dobré jízdní vlastnosti
● komfort a styl
● na kupé prostorný interiér a velký zavazadelník
● velmi dobrá ovladatelnost
● lepší antikorozní ochrana
● většinou velmi bohatá výbava (samočinná klimatizace, kožená elektricky stavitelná sedadla aj.)
● mechanické díly shodné s rozšířenou řadou 406
● samostatně měnitelné čepy a silentbloky spodního ramene přední nápravy
● dostatek dílů z druhovýroby
● přesné řízení (všechny verze u V6 Servotronic)
● přesné a lehké řazení (verze V6)
● spolehlivá a odolná mechanika (většina zážehových motorů)
● kvalitní dílenské zpracování (palubní deska nevrže ani po 180 000 km)
–
● drahé karosářské díly
● zpočátku omezený výběr pohonných jednotek
● slabší brzdy (vyjma motoru V6 – ten má brzdy naopak velmi dobré)
● svist větru kolem bezrámových oken (od rychlosti 160 km/h)
● dvoulitr nemá zcela suverénní dynamiku a od roku 1999 je nekultivovaný
● proměřující palivoměr (verze V6)
Peugeot 406 Coupé podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Peugeotu 406 Coupé
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k 406 Coupé?
2. První jízdní seznámení s vozem
Diskusní téma: PEUGEOT 406 COUPÉ
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.