I. / 1983 až 1998 (facelift 1996)

Peugeot 205 setrval ve výrobě rekordně dlouhou dobu – od roku 1983 do roku 1999. Zejména s dieselem pod kapotou jde totiž o unikátně nadčasové auto, které dodnes zaujme svými vlastnostmi.

 

 + 

● vynikající vznětové motory

● komfortní odpružení

● dobré jízdní vlastnosti

● přesné řízení

● nízká hladina vnitřního hluku

● dobrá dynamika (vyjma 1,0 litru)

● dostupný servis – možnost dílů z vrakoviště

 

 – 

● vysoké stáří

● většinou zanedbaná údržba

● obtížné opravy zážehových motorů 1,4 (do roku 1988)

● nepřesné řazení

● vysoké zákonné pojištění (1,9D a 1,9 GTI)

● příliš měkké sedačky

● špatné dílenské zpracování

 

Peugeot 205 podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Poslední ročníky se však vyskytují opravdu sporadicky, většina „dvěstěpětek“ jezdících po našich silnicích pochází z osmdesátých, nanejvýš z počátku devadesátých let. Značné stáří a související...

Svolávací akce Peugeotu 205

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k "dvěstěpětce"?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Motor 7/1986 (kabrio)   ■ Motor 4/1985 (Turbo 16 Rally)   ■ Motor...

4.1 Test 205 GTi (1,6 / 77 kW)

■ Autocar 4/2012 (1984)  

6. Servis

■ Svět motorů 30/2002 (výměna tlumiče výfuku)  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 3/2008   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ 100 testů ojetých vozů...

Diskusní téma: PEUGEOT 205

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek