II. (B) / 1994 až 2003 (facelift 1999)

Klasické dlouhé limuzíny s pohonem zadních kol jsou dnes na vymření - všichni přecházejí na levnější přední pohon. Dobrým řešením pro toho, kdo nemá na BMW či Mercedes-Benz, může být Opel Omega z posledních let výroby. Zejména z nabídky motorů je však třeba pečlivě vybírat.

 

 + 

● vynikající komfort odpružení

● bohatá výbava

● dobré jízdní vlastnosti

● dobrá prostornost

● kultivovaný chod motoru 2,5 TD při jízdě

 

 – 

● poddimenzované brzdy

● horší trakce za ztížených adhezních podmínek

● omezená dynamika (motory 2,0i, 2,0i 16V a 2,0 DTI)

● nepřehledný středový panel s množstvím tlačítek (od roku 1999)

 

Opel Omega II. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Když v roce 1994 přišla na svět druhá generace oblíbené omegy, zdědila od té první kromě nesmrtelného osmiventilového dvoulitru i některé další montážní celky. Prakticky shodná je například přední náprava, proto pokud vám u Omegy B...

Svolávací akce Opelu Omega B

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Omeze B?

3. Srovnávací testy

■ Svět motorů 22/2004 (ojetina kombi s BMW řady 5)   ■ Autohit 22/2000 (s BMW řady 5)  

4.1 Test Omega 3,0i V6 (155 kW)

■ Autohit 12/2000   ■ Auto, motor a sport 4/2000  

4.2 Test Omega 2,5 DTI (110 kW)

■ Auto, motor a sport 7/2002 (kombi)  

4.3 Test Omega 3,2 V6 (160 kW)

■ Auto, motor a sport 12/2001  

4.4 Test Omega 2,5 TD (96 kW)

■ Autotip 17/1994 (dlouhodobý ... 15.000 km)  

Profil ojetiny

■ Svět motorů 21/2014   ■ Ojetiny od A do Z 2006   ■ Svět motorů 22/2004   ■ 100...

Diskusní téma: OPEL OMEGA II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek