I. (A) / 1986 až 1993

Opel Omega typové řady A, poprvé představen v polovině osmdesátých let minulého století, se v autobazarech úměrně svému průměrnému stáří a sešlosti bude krčit zřejmě někde v rohu. Nicméně zejména vozy s jednoduchým zážehovým motorem 2,0i 8V jsou mezi nejlevnějšími ojetinami zajímavou volbou a při troše štěstí na zachovalejší kus odvedou ještě hodně práce.

 

 +  

● nízká cena ojetin

● dostatek náhradních dílů

● levný servis

● pohodlné sedačky

● velký zavazadlový prostor

● většinou už se systémem ABS

● komfort cestování

● vynikající vnitřní prostornost

 

 –  

● některé ovladače nepřehledné

● u verze kombi vyšší hrana pro naložení zavazadel

● u starších ročníku lacině působící interiér

● nepřesné řazení

● slabší brzdy

 

Opel Omega A podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Pro Omegu A dnes jednoznačně hovoří její pořizovací cena většinou nepřekračující hranici 30 000 korun. Za tyto peníze získáte velký a pohodlný vůz s dostatkem místa na všech sedadlech, a především s velmi slušným zavazadlovým...

Svolávací akce Opelu Omega A

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Omeze A?

4.1 Test Omega 2,0i (85 kW)

■ Svět motorů 3/1994 (kombi)  

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 2/2009   ■ Autohit 11/2000   ■ Svět motorů 19/1998  

Diskusní téma: OPEL OMEGA A

Datum: 26.04.2017

Vložil: Marek

Titulek: Omega A

Je to už dost dávno,co jsme v rodině měli dvě Áčka.Jednu 1.8 před faceliftem a druhou 2.6DUAL RAM po faceliftu v plný výbavě.Zvláště ta 2.6 byla super.Nakonec jí sežrala po jejich 17letech koroze,jinak technicky fungovala spolehlivě,nikde nás nikdy nenachala,náhradní díly a provozní náklady vzhledem k tomu že to byl vůz vyšší střední třídy v pohodě:D NESKUTEČNÁ ŠKODA,ŽE UŽ DNEŠNÍ OPLY NEJSOU TAK SPOLEHLIVÝ JAKO TY MNOHEM STARŠÍ:D

Přidat nový příspěvek