II. (B) / 1998 až 2003

Ač je Opel Frontera koncepcí off-road, jak má být, pro trvalý provoz v terénu není dosti odolný. Jeho dieselové motory mají sklony k vážným závadám, zážehový třílitr pak žádá extrémní provozní a servisní náklady.

 

 + 

● stále přijatelný design

● odolné zážehové motory

● dostatek místa na zadních sedačkách (5D)

● objemný zavazadelník (5D)

● ovládání prakticky veškerých funkcí (světel, stíračů) nepřehlednými tlačítky

 

 – 

● jen průměrná kvalita

● špatná prostupnost terénem

● slabé zážehové čtyřválce

● slabý a nekultivovaný motor 2,3 TD

● nepřesné maticové řízení

● slabé brzdy (do roku 1995)

● listové pružiny vzadu (do roku 1995)

 

Opel Frontera II. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Opel Frontera se poprvé představil koncem roku 1991 a vychází z  japonského vozu Isuzu Rodeo, u nás nepříliš známého. Od této značky pochází většina techniky vozu včetně vznětových motorů 2,3 TD (73 kW)...

Svolávací akce Opelu Frontera B

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Fronteře II?

2. První jízdní svezení s vozem

■ Svět motorů 45/1998  

3. Srovnávací testy

■ Autotip 10/1999 (s Kia Sportage, SsangYong Korando a Suzuki Grand Vitara)  

4.1 Test Frontera 3,2 V6 (151 kW)

■ Velká kniha testů 4x4 2002   ■ Autohit 26/2000   ■ Auto, motor a sport...

4.2 Test Frontera 2,2 DTi 16V (85 kW)

■ Autotip 25/1999 (3D)   ■ Autotip 16/1999 (3D)   ■ Autotip...

Profil ojetiny

■ AutoOjetiny 2/2009   ■ 4x4 Automagazín 3/2009   ■ Autohit...

Diskusní téma: OPEL FRONTERA II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek