I. (A) / 1992 až 1998 (facelift 1995)
Ač je Opel Frontera koncepcí off-road, jak má být, pro trvalý provoz v terénu není dosti odolný. Jeho dieselové motory mají sklony k vážným závadám, zážehový třílitr pak žádá extrémní provozní a servisní náklady.
+
● stále přijatelný design
● odolné zážehové motory
● dostatek místa na zadních sedačkách (5D)
● objemný zavazadelník (5D)
● ovládání prakticky veškerých funkcí (světel, stíračů) nepřehlednými tlačítky
–
● jen průměrná kvalita
● špatná prostupnost terénem
● slabé zážehové čtyřválce
● slabý a nekultivovaný motor 2,3 TD
● nepřesné maticové řízení
● slabé brzdy (do roku 1995)
● listové pružiny vzadu (do roku 1995)
Opel Frontera I. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Opel Frontera se poprvé představil koncem roku 1991 a vychází z japonského vozu Isuzu Rodeo, u nás nepříliš známého. Od této značky pochází většina techniky vozu včetně vznětových motorů 2,3 TD (73...
Svolávací akce Opelu Frontera A
Nebyly nalezeny žádné záznamy.
Hledáte další info k Fronteře A?
1. Novinka ... detailní představení modelu
■ Automobil 7/1995 (facelift)
■ Svět motorů 14/1995 (facelift)
Diskusní téma: OPEL FRONTERA
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.