I. (A) / 1992 až 1998 (facelift 1995)

Ač je Opel Frontera koncepcí off-road, jak má být, pro trvalý provoz v terénu není dosti odolný. Jeho dieselové motory mají sklony k vážným závadám, zážehový třílitr pak žádá extrémní provozní a servisní náklady.

 

 + 

● stále přijatelný design

● odolné zážehové motory

● dostatek místa na zadních sedačkách (5D)

● objemný zavazadelník (5D)

● ovládání prakticky veškerých funkcí (světel, stíračů) nepřehlednými tlačítky

 

 – 

● jen průměrná kvalita

● špatná prostupnost terénem

● slabé zážehové čtyřválce

● slabý a nekultivovaný motor 2,3 TD

● nepřesné maticové řízení

● slabé brzdy (do roku 1995)

● listové pružiny vzadu (do roku 1995)

 

Opel Frontera I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Opel Frontera se poprvé představil koncem roku 1991 a vychází z  japonského vozu Isuzu Rodeo, u nás nepříliš známého. Od této značky pochází většina techniky vozu včetně vznětových motorů 2,3 TD (73...

Svolávací akce Opelu Frontera A

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Fronteře A?

1. Novinka ... detailní seznámení s modelem

■ Automobil 7/1995 (facelift)  

Profil ojetiny

■ Autohit 3/2007  

Diskusní téma: OPEL FRONTERA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek