I. (A) / 1992 až 1998 (facelift 1995)

Ač je Opel Frontera koncepcí off-road, jak má být, pro trvalý provoz v terénu není dosti odolný. Jeho dieselové motory mají sklony k vážným závadám, zážehový třílitr pak žádá extrémní provozní a servisní náklady.

 

 + 

● stále přijatelný design

● odolné zážehové motory

● dostatek místa na zadních sedačkách (5D)

● objemný zavazadelník (5D)

● ovládání prakticky veškerých funkcí (světel, stíračů) nepřehlednými tlačítky

 

 – 

● jen průměrná kvalita

● špatná prostupnost terénem

● slabé zážehové čtyřválce

● slabý a nekultivovaný motor 2,3 TD

● nepřesné maticové řízení

● slabé brzdy (do roku 1995)

● listové pružiny vzadu (do roku 1995)

 

Opel Frontera I. podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Opel Frontera se poprvé představil koncem roku 1991 a vychází z  japonského vozu Isuzu Rodeo, u nás nepříliš známého. Od této značky pochází většina techniky vozu včetně vznětových motorů 2,3 TD (73...

Svolávací akce Opelu Frontera A

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Fronteře A?

1. Novinka ... detailní představení modelu

■ Automobil 7/1995 (facelift)   ■ Svět motorů 14/1995 (facelift)  

3. Srovnávací testy

■ Auto, motor a sport 4/1997 (s Nissan Terrano II)   ■ Svět motorů...

4.1 Test Frontera 2,3 TD (74 kW)

■ Svět motorů 46/1994  

4.2 Test Frontera 2,5 TD (85 kW)

■ Reflex 13/1997  

Profil ojetiny

■ Autohit 3/2007   ■ 4x4 Automagazín 10/2000   ■ Svět motorů...

Diskusní téma: OPEL FRONTERA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek