I. / 2007 až 2015 (facelift 2011)

 

 + 

● atraktivní design vně i uvnitř

● velmi dobré dílenské zpracování i materiály

● vysoký stupeň výbavy

● pohodlné sedačky

● velmi dobré odhlučnění dieselu

● pohotová akcelerace automatu bez prodlevy

 

 – 

● vyšší cena

● vyšší spotřeba nafty, a to i při snaze o co nejúspornější jízdu

 

Svolávací akce Opelu Antara A

2015-05-25 / Sám se nastartuje a rozjede

25. 5. 2015 – Zní to až neskutečně, ale SUV Opel Antara může samo nastartovat a odjet. Tento problém diagnostikovali v Německu a svolávají kvůli němu modely vyrobené mezi lety 2007 až 2010. Může se tak stát u vozidel, v nichž zůstane po vypnutí zasunutý klíč. Motor se může...

2008-05 / Hrozí zadření motoru

Květen 2008 - Jen málokterá jiná věc škodí vznětovému motoru tolik, jako dlouhodobý provoz ve vysokých otáčkách a při vysokém zatížení. Píst v této situaci totiž vytlačuje ještě hořící směs, čímž je vystaven extrémnímu tepelnému namáhání. Může dojít až k tavení hliníku a...

Náš test Opelu Antara:

2008-03-19 / Opel Antara 2,0 CDTI (110 kW)

178 km/h, 12,1 s, 8,6 l/100 km.   Velký komfort, větší spotřeba ... Velikost automobilky se pozná i podle toho, že nabízí modely téměř v každé kategorii. Opel, který po fronteře neměl čtyři roky...

Hledáte další info k Antaře?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Autocar 9/2011 (facelift)   ■ Off-road 1/2011 (facelift)   ■ Autohit...

4.1 Test Antara 2,0 CDTI (110 kW)

■ Off-road 6/2008   ■ Auto-moto speciál 3/2008   ■ Autohit 15/2007  

4.2 Test Antara 2,2 CDTI (135 kW)

■ Autohit 24/2011    

Profil ojetiny

■ Svět motorů 31/2013  

Diskusní téma: OPEL ANTARA

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek