I. / 2007 až 2015 (facelift 2011)



+
● atraktivní design vně i uvnitř
● velmi dobré dílenské zpracování i materiály
● vysoký stupeň výbavy
● pohodlné sedačky
● velmi dobré odhlučnění dieselu
● pohotová akcelerace automatu bez prodlevy
–
● vyšší cena
● vyšší spotřeba nafty, a to i při snaze o co nejúspornější jízdu
Svolávací akce Opelu Antara A
2015-05-25 / Sám se nastartuje a rozjede
25. 5. 2015 – Zní to až neskutečně, ale SUV Opel Antara může samo nastartovat a odjet. Tento problém diagnostikovali v Německu a svolávají kvůli němu modely vyrobené mezi lety 2007 až 2010. Může se tak stát u vozidel, v nichž zůstane po vypnutí zasunutý klíč. Motor se může...
2008-05 / Hrozí zadření motoru
Květen 2008 - Jen málokterá jiná věc škodí vznětovému motoru tolik, jako dlouhodobý provoz ve vysokých otáčkách a při vysokém zatížení. Píst v této situaci totiž vytlačuje ještě hořící směs, čímž je vystaven extrémnímu tepelnému namáhání. Může dojít až k tavení hliníku a...
Náš test Opelu Antara:
2008-03-19 / Opel Antara 2,0 CDTI (110 kW)
178 km/h, 12,1 s, 8,6 l/100 km.
Velký komfort, větší spotřeba ...
Velikost automobilky se pozná i podle toho, že nabízí modely téměř v každé kategorii. Opel, který po fronteře neměl čtyři roky...
Hledáte další info k Antaře?
2. První jízdní seznámení s vozem
■ Autocar 9/2011 (facelift)
■ Off-road 1/2011 (facelift)
■ Autotip 4x4...
Diskusní téma: OPEL ANTARA
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.