III. (P12) / 2002 až 2006 (facelift 2004)
Když na jaře 2002 představil Nissan již třetí generaci svého, v Evropě a pro evropský trh vyráběného, bestselleru střední třídy, zejména designem způsobil mírný šok. Primera P12 se totiž v nejmenším nepodobá ani jedné z obou předchozích generací a rovněž její někdejší sportovní zaměření vzalo za své.
+
● moderní technické prvky výbavy (N-FORM, couvací kamera, aktivní tempomat aj.)
● velmi nízká hlučnost
● slušná standardní výbava
● velký vnitřní prostor
● bezpečné jízdní vlastnosti
● velmi dobrá aerodynamika
● vysoký komfort cestování
● většina motorů má rozvody poháněné odolným řetězem
● zajímavý design
● kvalitní dílenské zpracování
● spolehlivá elektronika
–
● oproti minulosti nesportovní jízdní vlastnosti
● na sdružené ovládání N-FORM je nutné si zvyknout
● přístrojový štít mimo zorné pole řidiče (uprostřed)
● méně přesné řazení šestistupňové převodovky
● u základních verzí pouze segmentová centrální obrazovka
● vyšší spotřeba paliva (hlavně zážehové motory)
● slabší dynamika zážehových motorů
● nelze měnit samostatně spodní čep ani silentbloky spodního ramene (stojí asi 7800 Kč)
● vysoká spotřeba paliva a oleje (motor 2,0i 16V)
Nissan Primera III. podrobně:
1. Jak je model spolehlivý?
Svolávací akce Nissanu Primera (P12)
2015-05-15 / Vadné nafukovače airbagů
Hledáte další info k Primeře P12?
Diskusní téma: NISSAN PRIMERA III.
Nebyly nalezeny žádné příspěvky.