II. (P11) / 1996 až 2002 (facelift 1999)

Kdo umí vzít volant pořádně do ruky a měl někdy možnost si dostatečně vyzkoušet model Nissan Primera předchozích dvou generací, nedá na něj dopustit. Se zážehovým motorem potěší každého řidiče, méně už majitele servisu. Ten si na něm téměř nic nevydělá ani po statisících najetých km.

 

 + 

● živé a úsporné zážehové motory

● fenomenální jízdní vlastnosti

● spolehlivost

● pohon ventilového rozvodu bezúdržbovým řetězem (vyjma diesel)

● většinou bohatá výbava

● ostré provedení GT bez problémů se životností

 

 – 

● vzácný výskyt kombi verze u druhé generace

● hlučné, zastaralé a málo spolehlivé diesely

● omezený výhled z místa řidiče

● neestetické provedení některých vnitřních detailů

 

Nissan Primera P11 podrobně:

1. Jak je model spolehlivý?

Primera zastupuje značku Nissan ve střední automobilové třídě, patří tedy po bok Opelu Vectra, Fordu Mondeo či Mazdy 626. Poprvé se představila na podzim roku 1990, jejíž první generace dostala označení P10....

6. Jaké závady ho postihují nejčastěji?

Typickou závadou Nissanu Primera P11 jsou klepající horní ramena jejich lichoběžníkové nápravy. U primer vyrobených od roku 1997 je možné s využitím originálních dílů vyměnit v rameni pouze oba...

Svolávací akce Nissanu Primera (P11)

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Hledáte další info k Primeře II?

2. První jízdní seznámení s vozem

■ Automobil revue 11/1996  

3. Srovnávací testy

■ Autohit 12/2000 (s Mitsubishi Carisma)  

4.1 Test Primera 1,8 (84 kW)

■ Auto, motor a sport 3/2000 (sedan)  

4.2 Test Primera 2,0 (103 kW)

■ Auto, motor a sport 5/2000  

Profil ojetiny

■ Bazar Auto7 2009   ■ Autohit 26/2008  

Diskusní téma: NISSAN PRIMERA II.

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek